«مضحکه‌ای شبیه قتل» تقابل دو دیدگاه متفاوت را نمایش می‌دهد. مسئله‌ای که شاهد آن در دنیای امروز هستیم.

الهام پاوه‌نژاد بازیگر تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش «مضحکه‌ای شبیه قتل» و ایفای نقش در آن گفت: داستان این اثر نمایشی فانتزی و خیالی و در عین حال برگرفته از واقعیت بوده و درگیری دو زن ناصر الدین شاه را که یکی سنتی و دیگری مدرن است، روایت می‌کند. من در این نمایش نقش همسر پایبند به سنت شاه را ایفا می‌کنم.

وی درباره علل موفقیت این نمایش بیان کرد: هر چه از دل برآید بر دل نشیند. «مضحکه‌ای شبیه قتل» درگیری دو تفکر متفاوت را نمایش می‌دهد. مسئله‌ای که حتی شاهد آن در دنیای امروز نیز هستیم. به عقیده من این رویکرد باعث جذب مخاطب به این نمایش می‌شود. به علاوه آنکه تماشاگر ایرانی در کنار سختی‌ها و مشکلاتی که هر روز با آن دست و پنجه نرم می‌کند، نیاز به خندیدن و فراغ خاطر دارد و زبان طنز این اثر جوابگوی این نیاز مخاطب است.

پاوه‌نژاد در خصوص همکاری با گروه نمایش «مضحکه‌ای شبیه قتل» اظهار داشت: پیش از این سابقه همکاری با حسین کیانی را داشتم. او کارگردانی آرام و صبور است و خوب می‌داند چه می‌خواهد. به همین سبب هدایت بازیگر به سمت هدف و بروز خلاقیت‌هایش به بهترین نحوه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: نقش مقابلم را رویا میرعلمی ایفا می‌کند و به خاطر تجربه‌های مشترک شناخت خوبی از یکدیگر داریم و کلام همدیگر را می‌شناسیم و هنوز با گذشت 50 اجرا از نمایش نقاط مشترک زیادی را کشف می‌کنیم.



انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.