معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از کشف 583 میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "جهانگير كريمي" گفت: ورود و مصرف كالاي خارجي قاچاق به دليل اينكه بدون نظارت و كنترل ورود پيدا مي كنند به همين جهت هم سلامت جامعه را تهديد مي كنند و هم باعث بروز بسياري از ناهنجاري ها و جرايم شده و از طرفي نيز به اقتصاد، اشتغال و توليد كشور ضربه جدي وارد مي نمايند.

وی افزود: با توجه به اينكه استان اصفهان در مركزيت كشور قرار گرفته و نقطه اتصال شهرهاي جنوبي به شمالي كشور است به همين دليل قاچاقچيان براي انتقال كالاهاي خود از اين مسير عبور مي كنند به طوري كه سالانه بين سه تا چهار هزار محموله قاچاق كالا در ايست و بازرسي هاي پليس استان توقيف مي شود.

معاون اجتماعي پليس استان اظهار داشت: در همين زمينه فرماندهي انتظامي استان با تشكيل قرارگاه تشديد مقابله با قاچاق كالا و ارز اين موضوع را از ابتداي امسال به صورتي ويژه در دستور كار قرار داد.

وي از كشف 583 ميليارد ريال كالاي خارجي قاچاق در 11 ماهه امسال خبر داد و اظهار داشت: در اين مدت هشت باند قاچاق دستگير و سه هزار و 706 پرونده در اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان تشكيل وبه اداره تعزيرات حكومتيتحويلشدند.

سرهنگ كريمي ، كالاهاي كشف شده را 18 نوع اعلام كرد و اظهار داشت: بيشترين كالاي قاچاق كشف شده را شامل، لوازم آرايشي و بهداشتي، دارو، پارچه و پوشاك، برنج و قطعات يدكي وسائط نقليه عنوان كرد.


انتهای پیام/ س

برچسب ها: کشف ، کالای قاچاق ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.