واردکنندگان برندهای خارجی پوشاک دست به عصا راه می روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس اتحادیه پوشاک استان اصفهان اظهار داشت: در ماه های گذشته قرار شد برندهای خارجی پوشاک نرخ گذاری شوند به همین دلیل واردکنندگان دراین بخش دست به عصا راه می روند به نحوی که میزان جنس خارجی دربازار اصفهان کاهش یافته است.

ابراهیم خطابخش با اشاره به اینکه میزان جنس خارجی در بازار اصفهان به علت نرخ گزاری کاهش یافته است تصریح کرد: خوشبختانه تولید داخلی از نظر کیفیت بسیار بهتر شده است اما بالا بودن هزینه‌های تولید مشکل اصلی است.

وی اظهار کرد:تولیدات داخلی به دلیل افزایش قیمت انرژِی و دستمزدها قیمتشان افزایش داشته است و فروشندگان فقط یک سود معمولی را روی اجناس خود کشیده اند ولی بازهم مشتری کم است.

خطابخش با اشاره به اینکه بازار شب عید امسال به علت کاهش قدرت خرید مردم نسبت به سال‌ های گذشته بسیار ضعیف شده است و نوسان دارد افزود:بازار امسال در مجموع نسبت به سال های گذشته خوب نیست و با وجود عدم افزایش قیمتها مردم هنوز استقبالی نداشه اند.

وی در خصوص فعالیت گروههای بازرسی پوشاک شب عید تصریح کرد: این اکیپ ها از ابتدای اسفند ماه تشکیل شده و طی همکاری با اتاق اصناف از ۱۵ اسفند تا ایام عید بازرسی مشترکی خواهند داشت.


انتهای پیام/ پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.