پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در ایران با هر 5 باخت مربی را عوض می‌کنند و باید گفت اولین قربانی باخت در ایران مربی خواهد بود.

اولین قربانی باخت در ایران، مربی است
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پروین درباره بازی پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس با رسانه ورزش اظهار کرد: به نظر من از این دیدارها بیشتر برگزار شود بهتر است چرا که باعث جمع شدن دوستان و آشتی بیشتر می‌شود.

وی در ادامه افزود: من دوست دارم این دیدارها به شادی انجام شود نه اینکه یکی فوت کند پس از آن چنین دیداری برگزار شود.

پروین گفت: من پیش هواداران نشسته بودم و با اصرار دوستان روی نیمکت نشستم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا نمایندگان تهرانی در لیگ آسیا حضور ندارند گفت: نمی‌دانم چرا حضور ندارند اکنون هم استقلال و هم پرسپولیس خوب و عالی بازی می‌کنند و من فکر می‌کنم در آینده هر دو تیم می‌تواند از نمایندگان فوتبال ما در آسیا باشند.

وی در مورد جابجایی مربیان هم عنوان کرد: در ایران به محض اینکه 5 باخت متوالی را کسب کرده باشی باید قید مربیگری را بزنی چرا که به سرعت سرمربی برکنار می شود.

پروین در مورد تفاوت پرسپولیس کنونی با گذشته گفت: پرسپولیس در حال حاضر روان بازی می‌کند و به طور حتم حتم با گذشته تفاوت‌های زیادی دارد و یکی از شانس‌های قهرمانی خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در مورد عید نوروز و عیدی دادن هم تصریح کرد: ما کسی را نداریم که به ما عیدی بدهد اما عیدی می‌دهیم، من عاشق عید نوروز هستم و فرارسیدن سال جدید را پیشاپیش تبریک می‌گویم.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که پرسپولیس به جایگاه واقعی خود دست یابد.

انتهای پیام/


برچسب ها: پروین ، پرسپولیس ، باخت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار