جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: هوانیروز درجهت تکمیل عملیات زمینی سپاه تشکیل میشود.

حجت الاسلام "مجتبی ذوالنور" جانشین سابق نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران در گفت و گو با خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تشکیل یگان هوانیروز سپاه اظهار داشت: سپاه پاسداران از سه جزء سپاه،پاسداران و انقلاب اسلامی تشکیل شده  که وظیفه‌شان پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران ادامه داد: تا زمانی که بر اصول وارزش‌ها وآرمان های خودمان تکیه واصرار داریم تهدید بر علیه ما وجود داردودر صورت تهدید علیه مملکت ودستاوردهای نظام اسلامی سپاه ماموریت پیدا می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه سپاه از همه جوانب توانایی بالایی دارد، هوانیروز تکمیل کننده سپاه محسوب می شود ودر جهت هماهنگی بیشتر با نیروی زمینی سپاه تشکیل میشود.

حجت الاسلام "ذوالنور" با اشاره به این نکته که سپاه پاسداران در حوادث غیر مترقبه ورود پیدا می کند ادامه داد: در حوادثی که در زلزله  "بم"، "رودبار" و "ورزقان" اتفاق افتاد سپاه پاسداران نشان داد که در ابعاد امداد وکمک رسانی هم می تواند موثر باشد.

وی در پایان اظهاراتش افزود: در دنیا از هوانیروز و هلی کوپتر در جهت امداد ونجات استفاده فراوانی می‌شود که تاثیر فراوانی در جهت جلوگیری از تلفات بیشتر داشته ؛ لذا در ارتقای توان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هوانیروز با عنایت فرمانده معظم کل قوا تشکیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار