رئیس شورای جبهه تدبیر و توسعه گفت: توجه به توسعه اقتصادی مشکلات موجود در کشور اعم از بیکاری جوانان، معیشت مردم،‌ رکود و تولید حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "احمد شریف" در نشست خبری جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی که امروز عصر(11 بهمن ماه) برگزار شد،‌ اظهار داشت: 79 نفر از داوطلبان جبهه تدبیر و توسعه در مرحله اول به مجلس شورای اسلامی راه یافتنه‌اند، البته 33 نفر دیگر در مرحله دوم برای ورود به مجلس رقابت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های مجلس دهم باید به سمت توسعه اقتصادی باشد، گفت: با توجه به توسعه اقتصادی مشکلات موجود در کشور اعم از بیکاری جوانان، معیشت مردم،‌ رکود و تولید حل خواهد شد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب با بیان اینکه افراد در فعالیت‌های سیاسی تغییر نگرش می‌دهند، گفت: ساختار حزبی درکشور ما وجود ندارد و از این رو گرایش‌ها تغییر پیدا می‌کند و اگر لیست‌ها دچار تغییراتی می شوند ناشی از سیال بودن مواضع افراد است.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه تدبیر و توسعه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ریاست مجلس دهم بر عهده "محمدرضا عارف" یا "علی لاریجانی" خواهد بود، گفت: انتخاب ریاست مجلس از اختیارات نمایندگان مجلس است و هنوز ترکیب مشخص نیست و افراد مواضع اصلی خود را مشخص نکرده‌اند چرا که برخی از داوطلبان با ائتلاف بعنوان کاندیداهای مورد نظر برخی از جریان‌ها انتخاب شده‌اند و ممکن است این افراد مواضع خود را تغییر دهند.

شریف با اشاره به اینکه برای انتخاب ریاست مجلس همدلی و تفاهم صورت گرفته و ممکن است قبل از تشکیل مجلس تکلیف ریاست آن مشخص شود،‌ ادامه داد: فکر نمی کنم تنش زیادی در رابطه با این موضوع وجود داشته باشد، و شاید این دو وارد رقابت عهده‌دار شدن ریاست مجلس شوند اما تفاهم حاصل شده که یکی از این دو نفر ریاست را بر عهده بگیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین هدف ما برگزاری انتخابات پرشور از سوی مردم بود که خوشبختانه عملیاتی شده است و همچنین فتح مشارکت در کشور در سطح قابل قبولی قرار داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار