ششمین یادواره ملی شهدای تخریب چی با حضور جمعی از فرماندهان سپاه، رزمندگان و جانبازان تخریب چی دوران دفاع مقدس در خوزستان برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جانشین سپاه ولیعصر( عج ) خوزستان گفت: این یادواره در روزهای 13 و 14 اسفند کنگره ملی یادواره شهدای تخریبچی با محوریت شهید علیرضا خیاط ویس به میزبانی خوزستان و در اهواز برگزار می شود.

سرهنگ عبدالناصر ندایعلی افزود: در این یادواره بیش از دو هزار نفر رزمندگان، جانبازان، خانواده های شهدای تخریب چی و سرداران سپاه از استان های مختلف حضور خواهند داشت.

وی گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس برگ برگش حماسه هایی است که تعدادی از جوانان این مرز و بوم آن را ورق زدند .

جانشین سپاه ولیعصر( عج ) خوزستان افزود: در دوران دفاع مقدس تخصص ها و رشته هایی بود که نقش موثر و مستقیمی در آن دوران داشت .

سرهنگ ندایعلی گفت: خوزستان در دوران دفاع مقدس 200 شهید تخریب چی و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه 11 شهید تخریب چی را تقدیم اسلام کرد .

وی افزود: در سطح کشور در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) سه هزار و 500 شهید تخریب چی تقدیم اسلام و انقلاب شده اند .

ششمین یادواره ملی شهدای تخریبچی کشور روزهای پنجشنبه و جمعه 13 و 14 اسفند در پادگان شهید مسعودیان و سرسرای امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، برگزاری ، یادواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.