منتخب مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زاهدان و استان سرافراز سیستان و بلوچستان همکاری و همگرایی همه گروه‌ها، اقشار و اقوام و مذاهب را می‎طلبد.

حسینعلی شهریاری در پیامی به مردم سیستان و بلوچستان افزود: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با عنایت الهی و حضور پرشور مردم آگاه و همیشه بیدار با شکوه کم نظیر برگزار شد و یکبار دیگر نشان داد که مردم سیستان و بلوچستان هیچ فرصتی را برای مستحکم کردن نظام مقدس جمهوری اسلامى از دست نمی‌دهند.
وی افزود: حضور مردم شیعه و سنی استان در انتخابات اخیر برگ زرینی دیگر از ولایت پذیری و لبیک جانانه به رهبر معظم انقلاب را به تصویر کشید و سبب ناامیدی دشمنان قسم خورده شد.
وی ادامه داد: همه خواص باید حضور همدلانه و صمیمانه مردم شیعه و سنی را پای صندوق‌های رای پاس داشته و از خدمت صادقانه و جهادی به این مردم شریف و کم توقع دریغ نورزند.
شهریاری خاطرنشان کرد: حماسه حضور گروه‌ها و اقشار مختلف شیعه و سنی در انتخابات تصویری زیبا از آزادی برای حق تعیین سرنوشت در سایه نظام اسلامی و حاکمیت ولایت فقیه را به جهان اسلام و کل عالم مخابره کرد که البته مشتی کوبنده نیز به یاوه گویی‌های عوامل استکبار در داخل و خارج از کشور بود.
منتخب مردم زاهدان ادامه داد: اینجانب ضمن تشکر فراوان از حسن اعتماد دگر باره عموم مردم زاهدان که برای چهارمین بار اجازه رفتن به مجلس شورای اسلامی را به این خادم خود دادند، اعلام می کنم که از امروز رقابت پایان یافته و دست همگان را برای همکاری و همفکری برای ساختن استانی آباد می‌فشارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.