ارومیه؛

اجرای روزانه 3.5 کیلومتر شبکه گذاری گاز در آذربایجان غربی طی سالجاری

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: در سال جاری به طور متوسط روزانه بیش از 3.5 کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در استان انجام شده که رقمی قابل توجه است.

منصور صادقیان در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ افزود: در سال جاری در مجموع بیش از یک هزار و 200 کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در استان انجام شده که یک رکورد محسوب می شود.

وی اضافه کرد: این در حالی است که در سال گذشته حدود 400 کیلومتر و در سال پیش از آن نزدیک به 240 کیلومتر لوله گذاری در طول یکسال در آذربایجان غربی انجام شده بود.

وی از نصب 15 هزار و 300 انشعاب گاز طبیعی در آذربایجان غربی در طول سال جاری خبر داد و اظهار کرد: با نصب این تعداد انشعاب، 43 هزار مشترک جدید به جمع مشترکان در استان افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی ادامه داد: امسال همچنین 74 روستای استان از نعمت گاز بهره مند شده اند و در صدد هستیم با اولویت مناطق محروم، این تعداد را در سال آینده افزایش دهیم.

صادقیان گفت: علاوه بر آن، در حال حاضر عملیات لوله گذاری و شبکه گذاری گاز برای بهره مندی 346 روستا در آذربایجان غربی در دست اجراست.

وی افزود: امسال یک هزار و 640 میلیارد ریال اعتبار نیز برای گازرسانی در آذربایجان غربی جذب و تعهد شده است که امیدواریم این امر تامین شده و شاهد رشد جهشی بهره مندی مردم استان به ویژه روستاییان از نعمت گاز باشیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 99 درصد شهرنشینان آذربایجان غربی مشترک شرکت گاز هستند و عملیات گازرسانی به پنج شهر کم جمعیت باقی مانده نیز در دست اجراست.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.