بزرگترین آزمون حفظ قرآن کریم با حضور 10 هزار شرکت کننده فردا پنجشنبه 13 اسفند ماه در 18 شهرستان کرمان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،آزمون کتبی مرحله چهارم طرح تربیت حافظان قرآن کریم که به عنوان بزرگترین آزمون قرآنی کشور توسط سازمان اوقاف فردا پنجشنبه 13 اسفند ماه برگزار می شود.

حجت الاسلام سید رضا فاطمی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان در این باره افزود :سازمان اوقاف و امور خیریه بر اساس سیاستهای سازمانی خود به عنوان متولی برگزار کننده این طرحاقدام به برگزاری آزمون کتبی مرحله چهارم حفظ قرآن کریم در سطح کشورکرده است.

وی افزود:با حضوربیش از 10 هزار شرکت کننده آزمون فوق ساعت 9 صبح پنجشنبه 13 اسفند ماه در 29 پایگاه مستقر در آستان اماکن متبرکه و مساجد 18 شهرستان کرمان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام فاطمی در خصوص جزئیات آزمون کتبی مرحله چهارم گفت: این آزموندر یازده رشته برگزار می شود که هر رشته شامل 40 سوال تستی می باشد.

وی با اشاره به پایان برگزاری آزمون شفاهی این طرح شرط اخذ گواهی نامه حفظ راکسب نمره 70 درصدی از دو مجموع آزمون شفاهی و کتبی عنوان و خاطرنشان کرد: به برندگان برتر این آزمون به قید قرعه ،کمک هزینه سفر به مکه مکرمه ،عتبات عالیات،مشهد مقدس و جوایز فرهنگی اهداء می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان تصریح کرد: با پایان آزمون مرحله چهارم این طرح برنامه ریزی لازم جهت اجرای مراحل بعدی برگزاری کلاسهای این طرح در سال آینده در دستور کار سازمان اوقافمی باشد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آزمون ، قرآن کریم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار