سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات در آستانه دیدار دوم تیم خود مقابل تراکتورسازی ابراز اطمینان کرد، تیمش با وجود شکست سنگین در بازی اول در این مسابقه به بازی برمی گردد.

سرمربی الجزیره: مطئنم مقابل تراکتور به بازی برمی گردیم
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امشب در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال تراکتورسازی که در هفته اول موفق شد 4-0 الجزیره را شکست دهد،بار دیگر به مصاف این تیم خواهد رفت.

هنک تن کاته سرمربی الجزیره در آستانه دیدار دوم تیمش برابر تراکتورسازی ایران گفت: شکست در بازی اول تاثیر زیادی بر روی عملکرد تیمش نخواهد گذاشت اما این دیدار مسابقه دشواری خواهد بود.

در تبریز تراکتورسازی با 2 گل بختیار رحمانی و گل های شجاع خلیل زاده و شریفی موفق شد الجزیره را شکست دهد اما مربی هلندی اطمینان دارد که پس از پیروزی حیاتی 1-0 تیمش در مقابل الظفره و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ریاست جمهوری امارات متحده عربی، بازیکنانش می توانند مقابل تراکتور به بازی برگردند.

هنک تن کاته گفت: شکست سنگینی که در بازی اول داشتیم، تاثیر منفی روی بازیکنان نخواهد داشت زیرا پیروزی مقابل الظفره و همچنین عملکرد بازیکنان ما بسیار خوب بود.

این پیروزی قبل از بازی با تراکتور ما را تقویت می کند، امیدواریم که در این مسابقه پیروز شویم و 3 امتیاز را بگیریم.

حضور عبدالله موسی هافبک مصدوم الجزیره که در بازی اول مقابل تراکتور غایب بود، همچنان در ابهام است اما بزرگترین نگرانی تن کاته خستگی بازیکنانش است.

وی گفت: این مسابقه برای ما بسیار مشکل خواهد بود زیرا این پنجمین مسابقه متوالی ما در طول 15 روز است، این برنامه برای بازیکنان ما سنگین است.

وی افزود: ما تلاش کرده ایم برای این مسابقه به خوبی آماده شویم به خصوص از نظر ذهنی، زیرا پس از بازی روز یکشنبه برابر الظفره بازیابی فیزیکی بسیار سخت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار