ملی پوشان اسلالوم عازم ترکیه می شوند

قایقرانان اسلالومی برای کسب تجربه و آمادگی بیشتر به منظور حضور در رقابت‌های آسیایی عازم ترکیه می شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی اسلالوم بعد بازگشت از اردوی برون مرزی فرانسه تمرینات خود را در اردوی تدارکاتی تهران پیگیری می کنند تا تکلیف روادید سفر به ژاپن مشخص شود.
 
اگر چه پیست ژاپن هنوز فاقد آب کافی برای برگزاری تمرینات است و اسلالومی‌ها در انتظار پر شدن آب پیست این کشور هستند.
 
کتایون اشرف رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی در این باره اظهار کرد: اگر مشکل پیست ژاپن برطرف نشود تمرینات پاروزنان را به ترکیه انتقال خواهیم داد تا پاروزنان این رشته برای حفظ آمادگی خود و شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه قاره آسیا در پیست ترکیه تمرینات خود را پیگیری کنند.
 
وی افزود: اعزام پاروزنان به ترکیه برای ادامه تمرینات 15 فروردین خواهد بود.
 
اشرف در خصوص وضعیت تمرین پاروزنان خاطر نشان کرد: از وضعیت پاروزنان راضی هستم و تکنیک های آنها تغییرات محسوسی کرده است ولی برای حضور در مسابقات این تیم 2 ماه است که فعالیت جدی خود را آغاز کرده است و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.
 
رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی در ادامه بیان کرد: تمرینات تیم نوجوانان پسر این رشته در تهران 15 اسفند به مدت یک هفته برگزار می شود و دوره مربیگری درجه 3 اسلالوم را برای علاقمندان برگزار کردیم که 30 مربی از استان های متعدد شرکت کردند و در مجموع با توجه به علاقه ای که حاضرین در این رشته از خود نشان می دهند آینده خوبی را برای اسلالوم می بینیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار