این رشته‌های شامل سه رشته در مقطع دکترای تخصصی، پنج رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی‌ارشد و 6 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،14 رشته تحصیلی جدید در مقاطع دکترای تخصصی، کارشناسی‌ارشد و کارشناسی به رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان افزوده شد.
معاون اموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: بر اساس ابلاغ معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، 14 رشته تحصیلی جدید در مقاطع دکترای تخصصی، کارشناسی‌ارشد و کارشناسی به رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان افزوده شد.
مهدی سیاهی افزود: این رشته‌های شامل سه رشته در مقطع دکترای تخصصی، پنج رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی‌ارشد و 6 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی است.
به گفته وی  این رشته‌ها در مقطع دکترای تخصصی، سه رشته شامل رشته‌های مهندسی برق قدرت، مکانیک با گرایش تبدیل انرژی و مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی است.
وی اظهار داشت:در مقطع کارشناسی‌ارشد رشته‌های اضافه شده شامل معماری، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، توسعه اقتصاد و برنامه‌ریزی، مدیریت اجرایی و آموزش زبان انگلیسی است.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان افزود: رشته های علوم ورزشی، علوم معارف دفاع مقدس، مهندسی معماری، مرمت و احیای بناهای تاریخی، مهندسی پزشکی و علمی کاربردی معماری نیز رشته های اخذ شده در مقطع کارشناسی است.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد رشته‌ای نظیر مرمت و احیای بناهای تاریخی در واحد سمنان نیز با توجه به نیاز این رشته در شناسایی و بازسازی بناهای تاریخی استان نیز درخواست شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.