۳۰۰ دانشجو آماده اعزام به مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسئول اردوهای جهادی سازمان بسيج دانشجويی استان اصفهان با بیان اینکه این دانشجویان در قالب ۵ گروه جهادي به مناطق محروم استان كرمان، اصفهان و كهگيلويه و بويراحمد برای فعاليهاي فرهنگي و عمراني اعزام می شوند گفت: يكي از وظايف و تعهدات اصلي جنبش دانشجويي و به ويژه بسيج دانشجويي توجه به امر محروميت‌زدايي است.

سليماني اذعان كرد: تقويت روحيه خودباوري و شكوفايي استعدادها، افزايش روحيه مطالبه گري در اقشار مختلف، ترويج فرهنگ كار و تلاش و گسترش روحيه تعاون از جمله مزاياي اجرا و شركت در اردوهاي جهادي است.

مسئول اردوهاي جهادي سازمان بسيج دانشجويي استان اصفهان با بيان اينكه اردوهاي جهادي دعوت به اسلام و انقلاب با رفتار عملي است، اين اردوها را كمك به كارآمدي نظام دانست و اظهار كرد: بسترسازي براي تربيت مجموعه وسيعي از مديران جهادي در تراز انقلاب اسلامي و كمك به طراحي و فراگيري الگوي زندگي جهادي و روحيه و تفكر بسيجي در راستاي ارتقاي فرهنگ معنوي جامعه و مبارزه با تهديدهاي فرهنگي مأموريت‌ها و رسالت‌هاي حركت‌هاي جهادي است.

سليماني عنوان كرد: بسيج دانشجويي اصفهان در سال ۹۴ حدود ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در قالب حدود ۶۵ گروه جهادي به مناطق محروم استان هاي اصفهان، چهارمحال و بختياري، كهگيلويه و بويراحمد، كرمان، سيستان و بلوچستان و فارس اعزام كرده است.

وي تصريح كرد: در اجراي حركت هاي جهادي بيش از ۱۵۰ طلبه خواهر و برادر به همراه گروهاي جهادي به مناطق محروم اعزام شده اند .




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.