گودرزی:

ورزشکاران نباید دغدغه ای برای المپیک داشته باشند/مشکلات وجود دارد اما سیاه نمایی نکنیم

وزیر ورزش جوانان گفت:مشکلات در رشته تیراندازی مجود دارد اما نباید سیاه نمایی کرد،ورزشکاران باید بدون دغدغه در المپیک حاضر شوند.

مشکلات تیراندازان حاد نیست / در مورد نامه هاشمی حرفی نمی‌زنم
به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمود گودرزی پس از نشست با ورزشکاران تیرانداز المپیکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک نشست خوبی با ورزشکاران تیرانداز و اعضای این رشته برگزار کردیم و از نزدیک شرایط آن‌ها را بررسی و آخرین وضعیت این ورزشکاران را از نزدیک مشاهده کردیم و باید گفت نشست رضایت‌بخش بود.

وی در ادامه افزود: ما از لحاظ فنی آخرین وضعیت تیراندازان را جویا شدیم و کمبودهایی که در این رشته موجود است را از نزدیک مشاهده کردیم،امیدوارم که بتوانیم کمبودها را جبران و مشکلات را حل کنیم تا ورزشکاران دغدغه‌ای برای حضور در مسابقات المپیک نداشته باشند.

گودرزی درباره استفاده ورزشکاران تیرانداز از لوبیا و پوره سیب‌زمینی عنوان کرد: ‌البته به این شکل هم نیست که ورزشکاران با لوبیا تغذیه کرده باشند اما باید عنوان کنم مشکلات وجود دارد ولی نباید سیاه نمایی کرد، مشکل ورزشکاران تیرانداز حاد نیست.

وی در پایان یادآور شد:‌ امیدوارم که ورزشکاران تیرانداز کشورمان برای حضور در مسابقات المپیک دغدغه‌ای نداشته باشند تا بتوانند با کسب مدال دل هموطنان را شاد کنند.

انتهای پیام /
برچسب ها: تیراندازی ، هاشمی ، گودرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار