تیم والیبال نشسته مخابرات خراسان رضوی با کسب 9 امتیاز و سه برد، به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته در سال 1394 دست یافت.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم والیبال نشسته مخابرات خراسان رضوی با کسب 9 امتیاز و سه برد، به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته در سال 1394 دست یافت.

تیم والیبال نشسته هیات قزوین با کسب 7 امتیاز، سه برد و تیم شهرداری اراک با کسب 7 امتیاز و 2 برد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

رقابت های لیگ دسته یک باشگاهی والیبال نشسته با برگزاری 100 دیدار، در مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی، با قهرمانی تیم مخابرات خراسان رضوی در مشهد مقدس به پایان رسید.

تیم های مخابرات خراسان رضوی و هیات قزوین به لیگ برتر صعود کردند.

در مراسم اختتامیه این رقابت ها، محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مهندس کوروش صبوریان، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و هیأت همراه، مدیر عامل باشگاه مخابرات خراسان رضوی، و هادی رضایی، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین در تالار شهدای مخابرات مشهد حضور داشتند.

این رقابت ها از نیمه دوم مهرماه، با حضور 24 تیم در 4 گروه شش تیمی آغاز شد که ظهر امروز با اهدای مدال و کاپ به سه تیم برتر این مسابقات به پایان رسید.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار