درمراسم پایانی نخستین سوگواره عکس عاشورایی روستای ده زیار کرمان با موضوع تعزیه از برگزیدگان قدر دانی شد


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دبیر اجرایی این جشنواره با اشاره به فراخوان نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌ زیار در بهمن امسال گفت: 491 اثر صدو یک عکاس از استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان و یزد و همچنین شهرستان های استان کرمان به دبیرخانه سوگواره عکس عاشورایی روستای ده زیار ارسال شد.

ثارالله انکوتی افزود: بر اساس رای هیات داوران 30 اثر شایسته چاپ در نمایشگاه و سه اثر در بخش حرفه ای برگزیده و چهار اثر نیز در بخش عکس تلفن همراه شایسته تقدیر شدند.
وی تصریح کرد: ابوذر احمدی‌زاده، رحیم بنی‌اسدآزاد و میثم احمدی به ترتیب به عنوان برگزیدگان اول تا سوم بخش حرفه‌ای وناصر افضلی، علی افضلی، حسن صدقی و حسین افضلی نیز به عنوان برگزیدگان بخش عکس تلفن همراه نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار انتخاب و معرفی شدند.
نمایشگاه عکس عاشورایی ده زیار، اول اسفند همزمان با ایام فاطمیه در موزه آگیرا کرمان افتتاح و 30 اثر در معرض بازدید عموم گذاشته شد.
ارتقای فعالیتهای مذهبی در قالب هنر ومعرفی روستای ده‌زیار به عنوان یکی از پایگاه‌های تعزیه استان کرمان از اهداف برگزاری این نمایشگاه بود .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سوگواره ، عاشورایی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار