طرح ملی مشکوه با هدف مهارت های ارتباطی والدین ، مربیان و دانش آموزان در مدارس دخترانه متوسطه اول پایه دوم استان در حال برگزاریست.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ازارومیه ؛ طرح ملی مشکوه با هدف مهارت های ارتباطی والدین ، مربیان و دانش آموزان در نواحی یک و دو ارومیه ، خوی ، سلماس، مهاباد ، نقده ، میاندوآب ، ماکو ، تکاب و ماکو در مدارس دخترانه متوسطه پایه دوم در اسفند ماه سال جاری در حال برگزاری می باشد .

کبری یاری مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن بازدید از کارگاه ها اذعان داشت: در اجرای این طرح یک دوره ضمن خدمت به مدت 8 ساعت برای همکاران فرهنگی مدارس هدف با همکاری معاونت پژوهش و برنامه ریزی لحاظ گردیده است .

وی با بیان اینکه قبل از اجرای این طرح جلسات توجیهی با مدیران و اساتید محترم برگزار شده است؛ افزود: سرفصل های مخاطبین با تأکید بر این که در عصر کنونی به دلیل مشکلات عدیده و عدم آگاهی از برقراری ارتباط های مفید و موثر بین نسل بالغ و جدید، راهکارهای موثری در جهت حل معضلات خانواده ها و مدارس ارائه شده است.

یاری اذعان کرد: این طرح به طور متناوب در سه گروه و چهار جلسه متناوب به صورت کارگاهی با بهره گیری از روش های نوین هدف اصلی اجرای طرح می باشد .

وی خاطر نشان ساخت: این طرح در 10 منطقه و 20 مدرسه استان اجرا می شود و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تعداد 2 هزار و 520 نفر دانش آموز و تعداد 30 هزار و 40 نفر اولیاء و 15 هزار و 20 نفر مربی در قالب این طرح آموزش های لازم را خواهند دید .

مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان گفت : امسال نسبت به سال تحصیلی گذشته مناطق ماکو ، تکاب و بوکان به آمار مدارس هدف اضافه شدند .

گفتنی است این طرح با استفاده از تجارب اساتید مجرب به صورت کارگاهی اجرا می شود و کارشناسان امور بانوان با نظارت ویژه سنجش و ارزیابی خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.