مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از تلاش برای رفع مشکل مسکن 5 هزار خانوار مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی در قالب ساخت و تعمیر مسکن خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، غلامرضا متقی صبح امروز در جمع خبرنگاران یکی از مهم‌ترین کارهای کمیته امداد را در همه سال‌های شکل‌گیری از گذشته تاکنون ایجاد مسکن برای مددجویان ذکر کرد و گفت: ایجاد سرپناه امن برای مردم محروم و مستضعف دغدغه‌ای بوده که همواره در کمیته امداد وجود داشته است.
 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان ما نیز این نهاد حمایتی تاکنون کارهای مهمی در حوزه مسکن انجام داده و توانسته بخش زیادی از محرومین را در قالب مددجویان صاحب خانه و سرپناه کند.
 
وی بیان کرد: تاکنون در استان در حدود 3 هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد ساخته شده که اقدامی بسیار بزرگ توسط نهاد کمیته امداد بوده، اما جا برای کار بیشتر وجود دارد.
 
متقی با بیان اینکه همه از جمله خیرین باید برای امر خانه‌سازی محرومین حضور همه جانبه داشته باشند، خاطرنشان کرد: در استان تعداد زیادی خانوار داریم که در حال حاضر به مسکن نیاز دارند.
 
این مسئول ساخت مسکن و همچنین بهسازی مسکن مددجویان را دو وظیفه این نهاد حمایتی برشمرد و گفت: در حال حاضر حدود 5 هزار خانوار مددجوی استان نیاز به ساخت و یا تعمیر مسکن دارند.
 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یکی از وظایف دیگر نهاد را توجه به یتیمان دانست و گفت: کمک به یتیمان نیازمند از جمله وظایفی است که کمیته امداد تاکنون به خوبی به این وظیفه عمل کرده است.
 
وی کمک و حمایت خیرین را در این زمینه بسیار مهم دانست و گفت: هر چند تعداد 3 هزار یتیم در استان دارای حامی هستند، اما انتظار می‌رود که خیرین برای کمک به یتیمان مستمند حضور چشم‌گیرتر داشته باشند.
 
متقی پرداخت تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه را یکی دیگر از اقدامات کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان ذکر کرد و گفت: در صورت توانمندسازی مددجویان، آنها مشکلات کمتری خواهند داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.