نماینده ولی فقیه در استان کرمان ابراز امیدواری کرد : کمک‌های مردمی به بهترین وجه و محترمانه‌ترین کیفیت به دست اهل آن برسد و بخشی از مشکلات نیازمندان واقعی رفع شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آیت الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با حضور در پایگاه مرکزی جشن نیکوکاری در محل میدان بسیج شهر کرمان در این امر خیرخواهانه شر‌کت کرد و با اشاره به اهمیت احسان و نیکوکاری در دین مبین اسلام افزود: در کتاب شریف قرآن و سنت اهل‌بیت (ع) مسئله احسان و نیکوکاری مورد تاکید قرار گرفته و درباره این لغت و واژه بارها سخن به میان آمده است.

وی با اشاره به آیاتی از کلام‌الله مجید افزود: خداوند در مورد احسان و نیکی کردن به والدین می‌فرماید، غیر از خدا، دیگری را نباید پرستش کنید و عبادت مخصوص ذات خداوند است و بلافاصله به احسان و نیکی به پدر و مادر تاکید می‌کند.

امام جمعه کرمان عنوان کرد: اصولا احسان و نیکی و نیکوکاری بر همه انسان‌ها مطلوب است حتی به کفار و لازم نیست که فرد حتما مسلمان باشد.

آیت الله جعفری تصریح کرد: درباره خواهران و برادران مسلمان برای نیکی به دیگران توصیه بیشتر به عمل آمده و تاکیدات بیشتری از سوی مکتب داریم.

وی ادامه داد: موجب خجالت و شرمندگی است که جمعی از هموطنان ما در آستانه شب عید، از نظر مایحتاج اولیه زندگی در مضیقه باشند و در فشار و سختی زندگی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: ابتکار امام خمینی (ره) در تاسیس کمیته امداد به منظور دستگیری از نیازمندان و فقرا از کارهای ماندگار است و باید از مسئولان کمیته امداد قدردانی ‌کنیم که برنامه‌های خیرخواهانه را در مناسبت‌های متعدد برگزار می‌کنند.

آیت الله جعفری خاطر نشان کرد: امیدواریم کمک‌های مردمی با بهترین وجه و محترمانه‌ترین کیفیت به دست اهل آن برسد و بخشی از مشکلات نیازمندان واقعی رفع شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار