در مهندسی دین، ترویج عفاف و حجاب با ابزار «کرامت» امکان‌پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین  در این دیدار گفت : برخورد پلیسی در حوزه عفاف و حجاب، مبنای دینی ندارد و در مهندسی دین، ترویج آن با ابزار «کرامت» امکان‌پذیر است.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی افزود:  عده‌ای نگاه تشریفاتی به دین دارند و اعمال دینی مانند نماز و روزه‌ای که به‌جای آورده‌اند را همانند پولی در قلک می‌پندارند که در قیامت شکسته می‌شود و به‌کار آن‌ها می‌آید.

وی با بیان این‌که در مهندسی دینی، عفاف و کرامت، خلقی از خلقیات الهی است، گفت: عفاف سرمایه حجاب است و قرار است که عفاف در انسان ملکه شود و اگر چنین اتفاقی در انسان رخ بدهد، نتیجه آن حیا و عفت خواهد بود.

علی ملازاده، رییس ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب کشور هم در این جلسه گفت: ستاد صیانت دو حوزه کاری دارد که یکی ترویج عفاف و حجاب و دیگری صیانت از حقوق شهروندی است.

وی تصریح کرد: برای کارکنان برنامه‌هایی را تدوین کرده‌ایم و از سوی وزیر کشور به همه دستگاه‌های اجرایی در همه استان‌ها ابلاغ‌شده  و همه دستگاه‌ها مکلف به اجرای آن هستند.

ایوب رحیمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین هم  با بیان این‌که استان قزوین نسبت به برنامه‌های عفاف و حجاب و حقوق شهروندی پیش‌قدم بوده، اظهار کرد: ارزیابی‌ها در این زمینه انجام‌شده و دستگاه‌های برتر در این حوزه شناسایی و از آن‌ها تجلیل شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار