استاندار تهران در بازدید از نمایشگاه بهاره؛

قیمت، تنوع و کیفیت کالاها رضایت بخش است

سید حسین هاشمی در بازدید از نمایشگاه بهاره ضمن رضایت از برپایی این نمایشگاه از برگزاری آن در دفعات مختلف استقبال کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حاشیه بازدید استاندار تهران از نمایشگاه بهاره پارک ارم، سید حسین هاشمی استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: همه مردم از برگزاری نمایشگاه راضی هستند و با توجه به بازدیدی که از نمایشگاه داشتیم از حیث قیمت، تنوع و کیفیت رضایت بخش بوده است.

وی در ادامه افزود: قیمت کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه در مقایسه با قیمت در بازار آزاد کمتر بوده و به همین منظور رضایت مشتریان را به همراه داشته است.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه ها در دفعات متعدد و یکشنبه آخر هر ماه در کشور های اروپایی مرسوم است و با توجه به درخواست مردم مبنی بر برگزاری این قبیل نمایشگاه ها در دفعات متعدد، زمین مورد نیاز و زیر ساخت های اولیه که تحت اختیارات استانداری است را در اختیار اصناف برای برگزاری این نمایشگاه ها در فصول مختلف قرار می دهیم.

وی در پایان بیان کرد: مردم خواهان جایی هستند که بتوانند مایحتاج خود را در یک مکان با حداقل قیمت و حداکثر کیفیت و در مدت زمان کوتاه بتوانند تهیه کنند و امیدواریم بتوانیم با همکاری نهاد های ذی ربط این امکان را در طول سال نیز فراهم مکنیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
تنوع،قیمت،کیفیت کالای داخلی مانندمحصولات کشاورزی،فلزی،معدنی مگه بالانیست که به اسم رقابت وارداتش صورت میگیردوتولیدکننده این کالاها با کمبود مالی مواجه میشود
آخرین اخبار