گزارش/

"وزیر کشور گستاخ جزیره " دنباله رو "وزیر گوشتی" بحرین + تصاویر

اخیرا وزیر کشور بحرین اهانت های ضد ایرانی را مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  توهین های مقامات "جزیره بحرین" به یک موضوع ادامه دار تبدیل شده و پس از "وزیر گوشتی"  این جزیره، نوبت به  وزیر کشور بحرین رسیده  تا گستاخانه  ضد جمهوری اسلامی ایران اظهاراتی را مطرح کند.

قبل از اهانت های وزیر کشور جزیره،  "شیخ خالد بن احمد آل خلیفه"، وزیر گوشتی بحرین  بارها "ایران-حشد الشعبی- حزب الله" را مورد اهانت قرار داده بود و در این زمینه جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم و حزب الله را به تروریست بودن متهم کرده بود و "سید حسن نصر الله" را برده نامید و این در حالی است که اخیرا هم وزیر کشور جزیره به جمهوری اسلامی ایران گستاخی کرد.






**بازخوانی اظهارات وزیر کشور بحرین

"شیخ راشد بن عبدالله" در سی و سومین نشست شورای وزرای کشور دولتهای عربی که در پایتخت تونس برگزار شد مدعی شد: مداخلات ایران خطری برای کشورهای عربی به حساب می آید و بر شما پوشیده نیست که این مداخلات در چندین محور در جریان است؛ از  جمله حمایت از تروریسم، افراط گرایی مذهبی و تشویق به  هرج و مرج. اینها اقداماتی سازمان دهی شده برای محقق کردن تسلط فارسی بر عربیت و ملی گرایی به شمار می رود. ایران از شاخه های خصمانه خود به مانند سپاه پاسداران و حزب اللهِ تروریست و سازمانهای رسانه ای و حامی خود استفاده می کند و با وجود تمامی تلاش ها و درخواست ها برای متوقف کردن این مداخلات و احترام به حاکمیت کشورها و حق همجواری، طرف های حامی تروریسم در ایران همچنان به این کار خود ادامه می دهند.

وی در ادامه گزافه گویی های بی اساس خود گفت: ما در بحرین با این خطرات مقابله کردیم و ابعاد آن را کشف و این طرح ها را خنثی کردیم. ما در این راه شماری شهید و زخمی دادیم. بحرین در امور کشورهای دیگر مداخله نخواهد کرد و اجازه نخواهد داد امنیت آن نقض و عربیت آن سلب شود.



**اهمیت اصل مترقی ولایت فقیه

نکته اول سخنان وزیر کشور بحرین به اصل مترقی  "ولایت فقیه"  باز می گردد که متاسفانه کشورهای عربی به دلیل ساختار  "دیکتاتوری" و "سرکوبگرایانه ای" که دارند ؛ از این اصل تکامل یافته بی بهره‌اند.  

براساس اصول بنیادین قانون اساسی رهبری نظام و ولی فقیه دارای اختیاراتی است که از جمله آن می توان به فرمانده کل نیروهای مسلح اشاره کرد. در سه دهه اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی ولی فقیه و ایدئولوژی ولایت قدرت برتر منطقه از نظر تولید صنایع بومی نظامی و توان موشکی هستند.

در یکی از اصول قانون اساسی به آیه مهم "تا جایی که می توانید در برابر دشمن خود نیرو و سلاح تهیه کنید"  اشاره شده که جمهوری اسلامی ایران از این آیه ارزشمند بهره معنوی برده و امروز ارتش و سپاه پاسداران دو بال قدرتمند نظام برای دفاع از کشور هستند.

نکته بعدی قابل اهمیت اینکه توصیه های فرمانده معظم کل قوا به نیروهای مسلح باعث پیشرفت های تکنولوژیکی و بومی شده که نمونه آن توصیه به نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای  "افزایش دقت موشک خلیج فارس" و توصیه به امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا  (ص) درباره  "متحرک سازی سامانه اس 200" و  "فرمان تشکیل هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی"  و ... از جمله رهنمودهای مهم ولی فقیه بوده که باعث بالندگی صنایع نظامی  و قدرت دفاعی ایران شده است.



**نقش ولی فقیه در توسعه امنیت ملی

حضور یک ولی فقیه دانا کشور را به سمت آرامش و ثبات  رهنمون خواهد کرد و جمهوری اسلامی ایران با رهبری  "امام خمینی (ره )"  و "حضرت آیت الله خامنه ای " مسیر ثبات و امنیت ملی را با موفقیت طی کرده است.

چون نظام شیوخ عربی منطقه  "دیکتاتوری" بوده ؛ لذا اصلی مهم همچون ولایت فقیه را نمی توانند هضم کنند و لذا در برابر آن مقاومت و بعضا نسبت به آن دروغ می بندند یا گستاخی می کنند که این یک موضوع مردود برای سران  کشورهای حاشیه خلیج فارس است.


موضوع دومی که از سوی  وزیر کشور بحرین مطرح شده ، اتهام تروریستی بودن  "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و "حزب الله"  لبنان بوده که این موضوع شدیدا از سوی مقامات کشورمان محکوم شده است.

مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عراق و سوریه را از یک سقوط حتمی نجات دادند و اگر نبود کمک های سردار "سرلشکر شهید حسین همدانی" مستشار جمهوری اسلامی ایران در سوریه (و مستشارانی همچون سردار همدانی) ، "القصیر" و مناطق مرزی سوریه و لبنان قطعا سقوط می کرد و سوال اینجاست ، در صورتیکه سپاه پاسداران مشاوره نمی داد ؛ آیا سعودی ها و بحرینی ها برای نجات سوریه از تروریسم اقدام می کردند؟








پاسخ منفی است؛ چرا که اسرائیل، عربستان ، بحرین و قطر و کویت با یکدیگر رابطه دوستانه دارند و ادعاهای مقامات سعودی یا بحرینی برای تحکیم روابط با اسرائیل و مقامات آینده "تل آویو" مطرح می شود و آن ها به دنبال ضربه زدن به نظام و مردم سوریه هستند.



** نیروهای حزب الله در مقابل داعش ایستادند

حزب الله لبنان کمک های گسترده ای در حوزه نظامی به سوریه کرد و نیروهای حزب الله در مقابل داعش ایستادند و آیا گروهی که در مقابل تروریست های تکفیری ایستاده و می جنگد تروریست محسوب می شود؟ در این صورت تمام اعضا ائتلاف ضد داعش از جمله رژیم سعودی هم ،  چون (در ظاهر)  با داعش در نبرد هستند،  تروریست محسوب می شوند.

پادشاهی آل خلیفه بحرین یکی از بزرگترین ناقضین حقوق بشر در منطقه است که "میدان لولو" جزیره  را برای مقابله با آزادی های مدنی ویران کرد و از نیروهای سعودی در مارچ 2011 کمک گرفت تا مردم عادی معترض و بدون سلاح را سرکوب کند و مقامات این  جزیره اعم از  "وزیر گوشتی" یا "وزیر کشور" بحرین  نمی توانند درباره گروه های مقاومت منطقه یا ولایت فقیه در ایران اظهار نظر کنند.


گزارش از محمد زرچینی


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
زیادی سخن می گویی،مانند صدام میشوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
کاش این وزیر تن پرور به جای شکمش به اون مغز کوچیکش یه کمی وسعت میداد ! ! !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
این احمق ها خفه بشن بهتر تا حرفی که ارزشش یک پشه را هم ندارند بزنند
Germany
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
وزیرخارجه بحرین کاش به جای اینهمه گوشت که با پول مفت رو هم کرده یک جو عقل داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
ای وای اگه باهاشون جنگمون بشه چیکار کنیم؟؟؟
موشک سجیلم تو چربیاشون فرو نمیره خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
فعلا در بحرین،قطر،اردن،مصر،عربستان،امارات،حکومت به دست قوم سیاستمداران ابوسفیان می باشد،انشالله مردم مسلمانان قیام کونند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
ببخشیدا دور از ادبه ولی غلط زیادی!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
این بد بختها نوکر و مطیع اسراییل هستند و نتانیاهو افسارشان در دست دارد و هرطور بخواهد آنان را راه میبرد، از این به بعد باید به اتحادیه عرب " اتحادیه نتانیاهو" گفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
ب نظر من این وزیر گوشتیو باش ی ابگوشت درستو حسابی درست کنیم کل تروریستارو غذابدیم بخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
چرا کشوری مثل ایران با 80 میلیون جمعیت اجازه میده اینجوری راجبش حرف بزنن؟؟؟ بابا فقط فرمانده ارتش یه تهدید الکی بکنه اینارو ببین چطوری جام میکنن. خصلت عرب رو من خوب میشناسم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
از خودشان اختیاری ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
این ها یه سر عقده ای خودشیفته هستند.مردم خودشون در خفقان هستند دم از حقوق بشر می زنند:((
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
وزیز گوشتی!!!
وزیرپی ودمبه ای. باورکنید 100گرم گوشت هم نداره همش چربیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
با سلام بنظرمن حکام وابسته عربی حوزه خلیج فارس همچون اسرائیل، عربستان ، بحرین و قطر و کویت با یکدیگر رابطه دوستانه دارند چون از حمایت مردمی برخوردار نیستند بزودی هم شاهد فروپاشی حکومت این کشورهای قاتل مردم یمن ُ افغانستان ُ سوریه ُ عراق ُ فلسطین ُ نیجریه ف لبنان و دانشمندان هسته ای ایران و فاجعه منا خواهیم بود و بحرینی هم که روزی یکی از استانهای کوچک ایران بود مانند سایر همپیمانانش پشه ای ناتوان و بسیار ریز بیش نیست وبیخودی هم برای ایرانیان رجز خوانی نکند با یک مرگ بر حکام بحرین ما ایرانی ها تن و بدنش به لرزه در خواهد امد و حکامش بدنبال یافتن سوراخ موش بر ای خود خواهند گشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
به نظر شما ابن وزیر قول چراغ جادو علاالدین نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
نظرای من رو که هیچ وقت نمی گذارید.
اما اینا ارزش ندارن که وقت باارزشمون رو براشون تلف کنیم.ما الان باید تلاش و تمرکزمون رو بر روی پیش برد اهدافمون در اینده نزدیک کنیم .اگه مشکلات تقتصادی رو مدیریت کنیم و در زمینه فناوری نظامی بیشتر از این ترقی کنیم . تبدیل به ابر قدرت اسلامی می شیم که هیچ کشوری قادر نخواهد بود که حرف بزنه چه برسه تهدید کنه.
من اینو گفتم شما به مسولین برسینیدش.بگین ما پشتتونیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
جاهلیت تا کی
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
توپ گوشتی خلی خنده داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
همچنان بحرین عضو جدا ناپذیر خاک ما هسته و ما ایرانی ها بحرین رو استان چهردهم خود میدانیم
آخرین اخبار