بیش از 50 درصد از بلیط های مسابقات المپیک ریو 2016 و بیش از 85 درصد از بلیط های رقابت های پارالمپیک هنوز فروخنه نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که کمتر از 5 ماه تا رقابت های مهم المپیک ریو 2016 باقی مانده اما اوضاع بلیط فروشی نگران کننده است.

بنابر اعلام ماریو آندرادا مدیر ارتباطات بازی‌های المپیک ریو2016 در این مدت تنها 47 درصد از 7میلیون و 500 هزار بلیط این رقابت ها به فروش رفته است.

او می گوید بیشتر بلیط های بازار های خارجی به فروش رفته و در حال حاضر اولویت با فروش داخلی است.

به گفته آندرادا درآمد حاصل از بلیط فروشی 194 میلیون دلاربوده که این رقم معادل74 درصد رقم هدفگذاری شده است.

از طرف دیگر در فاصله 6ماه تا آغاز رقابت های پارالمپیک ریو 2016 سرفیلیپ کراون رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: فقط 12 تا 15 درصد از بلیط های رقابت های پارالمپیک ریو تا کنون در برزیل فروخته شده است، با این وجود وی ابراز اطمینان کرد که تمامی بلیط ها در مدت 6 ماه باقی فروخته خواهد شد.

کراون هم مانند توماس باخ همتای خود در کمیته بین المللی المپیک معتقد است برزیلی ها به خاطر فرهنگ خاص خود خیلی زودتر از آغاز رقابت ها بلیط خریداری نمی کنند،اما از این رقابت ها حمایت خواهند کرد.

اما از طرف دیگر کروان معتقد است 2 ماه آینده برای ایجاد علاقمندی در بین برزیلی ها بسیار حیاتی است.

قرار است از روز دوشنبه هفته آینده کمپینی جهت معرفی رقابت های پارالمپیک آغاز شود.

این پویش شامل معرفی و ترویج رقابت های پارالمپیک در شبکه های اجتماعی،تلویزیون محلی و دیگر شبکه های رادیویی و تلویزیونی بخصوص در خود شهر ریودوژانیرو است.

کراون گفت: 2 میلیون قطعه بلیط با قیمت 3 دلار در حال حاضر برای فروش موجود است.

ماریو آندرادا مدیر ارتباطات بازی‌های المپیک ریو 2016 نیز ابراز امیدواری کرد تا قبل از آغاز حمل مشعل المپیک در روز 3 مه 50 درصد بلیط ها به فروش برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار