امام جمعه زرند از حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم شریف و آگاه شهرستان زرند در پای صندوق‌های اخذ رای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام ابراهیمی از حضور گسترده و کم نظیر مردم شریف ، انقلابی و وفادار شهرستان زرند و خلق حماسه ای دیگر و به یادمانی که مهمترین پیام آن تجدید عهد و پیمان با رهبر عظیم الشان انقلابحضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) و اعلام حمایت و پشتیبانی ازنظام مقدس جمهوری اسلامی ، و مایوس و نا امید کردن استکبار جهانی و بد خواهان داخلیرا تبریک گفت و از امت شریف و غیورشهرستان زرند تشکر و قدر دانی کرد.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در سطح کشور رتبه اول مشارکت را به خود اختصاص داده است افزود: خوشبختانه شهرستان زرند هم در سطح استان با 77 درصد مشارکترتبه اول را به خود اختصاص داده استبه طور قطع این نقشه و توطئه شوم دشمنان با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای نقش برآب شد.

وی از تلاش دست اندرکاران برگزاری انتخابات هئیت اجرائی و نظارت، نظامی، انتظامی و امنیتی که فوق العاده تلاش داشتندقدردانی کرد.

وی همچنین ضمن قدر دانی از حضور همه کاندیداها که باعث شور و نشاط در انتخابات شدند،انتخاب نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان را تبریک گفت .

امام جمعه زرنددر ادامه گفت: انتخاب شدن از سوی مردم مسئولیتی سنگینی است که بر دوش نمایندگان قرار می گیرد و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید کوشش کنند تا این مسئولیت را به درستی ایفا کنند .

خطیب جمعه زرند با تاکید بر اینکه نخستین دستور مجلس آینده باید ارائه راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی باشد، گفت: باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری اهتمام جدی در کشور صورت گیرد، تا موجب رونق کارخانجات تولیدی و اشتغال پایدارشود.

وی با بیان اینکه امروز ال سعود دشمن مسلمانان است افزود: آل سعود ساخته و پرداخته صهیونیست ها و استکبار جهانی است و امروز رابطه خودشان را با صهیونیستها علنی کردند و دشمنی های خود را بیش از پیش نمایان ساخته اند،عملکرد هشتاد ساله آنها محصولی جز کاشتن بذر نفاق و دشمنی در بین مسلمانان چیزی نداشته است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: انتخابات ، حمایت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.