540 میلیارد ریال اعتبار درسال جاری برای اجرای طرح های عمرانی به دهیاری های روستاهای استان یزد اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد گفت: این میزان بودجه صرف 535 طرح که بیشتر در زمینه های ساخت بوستان ، بهسازی معابر، آسفالت کوچه ها ، کانونهای فرهنگی می باشد هزینه می شود.

هادی مقیمی با اشاره به وجود 368 روستای دارای شورا در استان که 354 مورد آن دهیاری دارد ، افزود: در دولت یازدهم برنامه مدرن و منسجمی برای تحول در روستا تدوین شده که ما در استان پیگیر آن هستیم.
مقیمی گفت: درجهت رفاه حال روستاییان در 450 روستای استان یزد بوستان محله ای طراحی و دردست اقدام داریم.

مدیرکل دفترامور روستایی و شوراهای استانداری یزد افزود: امسال از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری 60میلیارد ریال بودجه در زمینه آب وراه روستائی به استان اختصاص داده شده است .

مقیمی همچنین بابیان نیازدهیاری های روستاها به تامین ماشین آلات عمرانی گفت: با صرف 38میلیارد و500میلیون ریال 62دستگاه خودرو نیسان برای حمل زباله، مینی لودر ،کمپرسی برای کارهای عمرانی وهمچنین ماشین آتش نشانی خریداری و تحویل دهیاریهای استان شده است.

مدیرکل دفترامور روستایی و شوراهای یزدهمچنین یادآورشد : درادامه تامین ماشین آلات برای دهیاریهای استان یزد تعدادی ماشین آلات با مبلغ 15میلیارد ریال خریداری و توزیع خواهد شد.انتهای پیام/ص
برچسب ها: یزد ، روستا ، دهیاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.