نرم افزار AppBrain App Market مانند مارکت اصلی آندروید است که با ظاهری متفاوت می توانید از طریق آن برنامه های رایگان جدید را از گوگل پلی دریافت کنید.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ درحالی که گوگل‌پلی به‌عنوان بزرگترین فروشگاه برنامه‌های اندرویدی شناخته ‌شده‌ است، جستجو برای یافتن برنامه‌‌های دلخواه آن‌ طور که می‌بایست باشد، نیست. برای مثال، اگر بخواهید از آخرین نرم‌افزارهای دردسترس فروشگاه دیدن کنید، نمی‌توانید این امر را به‌راحتی انجام دهید.

جدید ترین نرم افزار های منتشر شده در گوگل پلی+ دانلود

برای اطمینان بیشتر، گوگل‌پلی تب جدیدی را به برنامه خود افزوده‌ است، اما این گزینه آخرین برنامه‌ها را نمایش نمی‌دهد، درعوض شما را با بهترین‌‌های آن روبه‌ رو می‌کند (که گاهی اوقات بطور دقیق تازه نیستند). بنابراین، تنها راه موجود برای برآورده کردن خواسته شما، آن است که در گوگل‌پلی به دنبال تازه‌ترین برنامه‌ها و بازی‌هایی باشید که امروز، دیروز یا دیرتر از آن منتشر شده‌اند. اما برای این کار برنامه ویژه‌ای وجود دارد. نرم‌افزاری که درباره‌اش صحبت می‌کنیم AppBrain App Market است.

پس از نصب، برنامه را از صفحه اصلی اجرا کنید.

جدید ترین نرم افزار های منتشر شده در گوگل پلی+ دانلود


برای مرتب‌سازی می‌توانید از تب Sort استفاده نمایید.


جدید ترین نرم افزار های منتشر شده در گوگل پلی+ دانلود


برای مرتب کردن برنامه‌ها براساس زمان آخرین انتشار آن‌ها Latest Apps را انتخاب کنید.


جدید ترین نرم افزار های منتشر شده در گوگل پلی+ دانلود


پس از انتخاب این گزینه (براساس دسته‌بندی خاص، در صورتی که این مورد را هم تعیین کرده‌باشید) می‌توانید آن‌ها را در لیست نمایش داده‌شده مشاهده کنید. انتخاب هر برنامه به شما اجازه دانلود آن را از گوگل‌پلی می‌دهد.


 • دانلود و مشخصات فایل

حجم: 1 مگابايت
نسخه: موبایل (اندروید 2 به بالا)
نوع فایل: فشرده
امتیاز:  


منبع: آی تی رسان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار