متهم در اعترافی صریح ، انگیزه اش را از اسید پاشی اعلام کرد.

عامل اسید پاشی در سمنان دستگیرشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از سمنان ؛ فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری عامل اسید پاشی هفته گذشته در آرایشگاه زنانه ای در سمنان خبرداد و گفت: متهم در اعترافی صریح ، انگیزه اش را از اسید پاشی اعلام کرد.

سردار روح الامین قاسمی در تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: ساعت 56 : 18 روز شنبه هشتم اسفند وقوع یک فقره اسیدپاشی در آرایشگاه زنانه ای حوالی میدان سعدی به مرکز فوریت های پلیسی 110 سمنان اعلام شد.

وی اظهار داشت : از زمان وقوع این حادثه ، تیم های مجرب و ویژه ای از پلیس و کارآگاهان جنایی پیگیری پرونده را در دستور کار قرار دادند.

سردار قاسمی در ادامه گفت : پس از بررسی ها و تحقیقات همه جانبه و با تلاشی مضاعف و گشترده ، متهم این پرونده که فردی 36 ساله است و از اهالی استان های شرقی کشور است شناسایی شد.

وی با اشاره به معتاد و سابقه دار بودن متهم افزود : وی فاقد محل ثابتی بود و هر لحظه و هر شب را در یکجا میگذراند که همین موضوع ، کار دستگیری را با دشواری های خاصی مواجه کرد.

به گفته سردار قاسمی خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته فرمانده انتظامی شهرستان به ویژه ماموران کلانتری 11 شهدای سمنان سرانجام متهم ساعت 21 پنجشنبه 13 اسفند در یکی از نقاط جنوبی این شهر دستگیرشد.

وی خاطرنشان کرد : در بازجویی ها از این معتاد سابقه دار ، وی انگیزه اش از این اقدام مجرمانه را سرقت اعلام و با صراحت به جرم خود اعتراف کرد.
سردار قاسمی با قدردانی از فرمانده انتظامی شهرستان سمنان ، پلیس آگاهی استان و دیگر ماموران و دست اندرکاران کشف این پرونده ، بر عزم قاطع پلیس در برخورد با هنجار شکنان وبرهم زنندگان نظم و آسایش مردم تاکید کرد : برنامه ها و فعالیت های پلیس در ایام پایانی سال برای تقویت امنیت و آرامش شهروندان تشدید می شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.