مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان گفت: همایش آشنایی با مهارتهای زندگی و تحکیم خانواده به مناسبت سالروز 18 اسفند یکشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛مرتضی مقدمی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان گفت : همایش آشنایی با مهارتهای زندگی و تحکیم خانواده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با سخنرانی حجت الاسلام گیوی در مسجد امام حسن مجتبی برگزار می شود

این مقام مسئول زمان برگزاری این برنامه را فردا شب بعداز نماز مغرب و عشا عنوان کرد و افزود: یکی از رویکردهای برنامه های 18 اسفند اجرای برنامه با محوریت اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی است که این برنامه در همین راستا اجرا می شود.

مقدمی با بیان اینکه اسلام یک دین کامل و جامع است که برای تمام مراحل زندگی انسان برنامه دارد، افزود: این برنامه مختص مسلمانان نیست و همه افراد می توانند با الگو قرار دادن سک زندگی ائمه معصومین به سعادت برسند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان به مشکلات جوامع غربی علیرغم زندگی صنعتی و رفاهی که از این دریچه ایجاد شده است، اشاره کرد و گفت: جوامع غرب به دلیل خلاء سبک زندگی اسلامی آرامش روحی و روانی ندارند چرا که تنها آرامش و نقطه امید انسان یاد خدامند است همان چیزی که غرب از آن غافل است.

وی با استناد به آیه «الا به ذکر الله تطمئن القلوب» خاطرنشان کرد: دین اسلام با ارائه الگوهایی منطبق با زندگی ائمه معصومین به دل ها آرامش می بخشد.

به گفته مقدمی اسلام همواره با زبان منطق سخن می گوید و مصداق آن در رودرویی سپاه اسلام با سپاه ایران ملموس است که در این جنگ با توضیح منطقی فرمانده سپاه اسلام مبنی بر اینکه اسلام همه را به خوبی، درستی و ایمان دعوت می کند، پیروز جنگ می شوند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان اضافه کرد: دین اسلام به دلیل مجهز بودن به برنامه سعادت بشری، دینی کامل است.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: همایش ، مهارت ، زندگی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.