سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: همه از فوتبال پرسپولیس لذت می‌برند و این نشان می‌دهد که فوتبال ما رو به رشد است.

فوتبال ما با بازی زیبای پرسپولس رو به رشد است/ کاش رئیس جمهور از تیم ما تعریف نمی‌کرد
به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان قلعه‌نویی در ادامه عنوان کرد: قبل از اینکه نکات فنی را بازگو کنم مرگ دارستانی مربی نفت تهران را تسلیت می‌گویم. اینگونه رفتن‌ها جای تاسف دارد و روحش شاد باشد.

همچنین امروز روز درختکاری است و شعار شهرداری تهران زمین پاک و آسمان آبی است. باید از دکتر قالیباف برای بهبود و پاکسازی شهر تهران و واگذاری دو ورزشگاه به سرخابی‌ها تشکر کرد.

سرمربی تراکتورسازی تبریز بیان کرد: همان طور که شهریاری مدیر رسانه‌ای تیم گفت از رسانه‌ها که در بازی‌های آسیایی از نمایندگان ایران حمایت کردند تشکر می‌کنم نماینده‌های ایران می‌توانند با کسب نتایج خوب در افزایش سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد تاثیرگذار باشند.

قلعه‌نویی تصریح کرد: به مجموعه پرسپولیس، کادر اجرایی و شخص برانکو که یک مربی فنی و اخلاق‌مدار فوتبال ماست تبریک می‌گویم چرا که همه از بازی پرسپولیس لذت می‌برند و فوتبال ما رو به رشد است.

ما فردا بازی سختی داریم در این دو سه روز باید دو کار را انجام می‌دادیم بازیکنان را از لحاظ بدنی ریکاوری می‌کردیم و روی نقاط ضعف و قدرت پرسپولیس هم کار می‌کردیم.

وی در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس خط هافبک قدرتمندی دارد بر این اساس ما باید مسیر پاس‌های خط هافبک این تیم با مهاجم زهردارش را قطع کنیم تا به اهداف خود برسیم. همچنین هافبک راست این تیم یکی از نقاط قوت پرسپولیس است که ما باید برای آن هم چاره‌ای بیاندیشیم. به هر حال ما هم تیم تراکتورسازی هستیم و برای کسب سه امتیاز به میدان مسابقه می‌رویم.

قلعه‌نویی اظهار داشت: ما باید این بازی را ببریم تا در جدول باقی بمانیم و شرایط بهتری در جمع مدعیان پیدا کنیم. ما با برد در سه بازی گذشته روحیه خوبی پیدا کردیم و قصد داریم روند خودمان را ادامه دهیم. امیدوارم هواداران فوتبال از تماشای این بازی لذت ببرند و نتیجه این بازی دست خداست.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه این تیم دو بازی سخت در لیگ قهرمانان آسیا داشته است بیان کرد: این بازی‌ها دو حسن برای ما داشته است چرا که ما در شرایط بازی قرار گرفتیم و با کسب دو برد روحیه‌بخش برای این بازی آماده شدیم. بدن بازیکنان آماده است و تا فردا هم به اوج آمادگی می‌رسد. پرسپولیس نسبت به ما استراحت بیشتری داشته است اما این تیم بدون اینکه در شرایط مسابقه قرار بگیرد مقابل تیم ما قرار می‌گیرد.

قلعه‌نویی بیان کرد: با تمام احترامی که برای داوران قائل هستم اما تیم ما در بازی مقابل تیم‌های پدیده، استقلال خوزستان و سپاهان از لحاظ داوری ضربه خورد و پنج امتیاز را از دست دادیم. به هر حال انتظارات از تیم ما بالاست چون بازیکنان بزرگی داریم. یک مهدی شریفی را به ما دادند و از آن طرف به ما لطمه زدند.

وی در مورد قضاوت ضعیف در لیگ برتر نسبت به لیگ قهرمانان آسیا گفت: داور قشر مظلوم هم از لحاظ دستمزد و هم سخت‌افزاری است شرایط داوری در فوتبال ما ایده‌آل نیست اما داوران تلاش می‌کنند تا خوب قضاوت کنند. داور موقعی می‌تواند خوب قضاوت کند که روحیه داشته باشد و از لحاظ دستمزد مشکلی نداشته باشد. من از رئیس سازمان لیگ درخواست می‌کنم به داوری به عنوان شغل نگاه کند تا داوران ما به مسئله دیگری فکر نکنند.

قلعه‌نویی در ادامه عنوان کرد: امیدوارم داوران ما در اواخر لیگ برتر اشتباه کمتری داشته باشند تا کمترین آسیب به تیم‌های بالا و پایین جدول وارد شود. ما هفته پیش مقابل الجزیره بازی کردیم که این تیم قیمت سه بازیکنش به اندازه کل تراکتورسازی بود. 

وی در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: فوتبال بدون تماشاچی معنا ندارد تیم‌های سرخابی با حضور پرشور تماشاگران در چند بازی گذشته فوتبال زیبایی ارائه دادند و همه لذت بردند. همچنین با حضور تماشاگران جذابیت فوتبال برگشته است. امیدوارم هواداران میزبان به تیم مقابل احترام بگذارند فحاشی به تیم حریف در فرهنگ ما جایی ندارد تماشاچیان باید فحاشی را کنار بگذارند تا همه از فوتبال لذت ببرند. 

قلعه‌نویی در ادامه عنوان کرد:‌ تیم‌های منچستر و چلسی شرایط خوبی ندارند اما هواداران آن‌ها در زمان اعتراض یک دستمال سفید تکان می‌دهند ولی تماشاچیان ما با فحاشی اعتراضشان را نشان می‌دهند.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص زدن گل از طریق ضربات ایستگاهی بیان کرد: ما در تمرینات روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم همچنین با بالا بردن میانگین قدی بازیکنان قصد داریم از دریافت گل جلوگیری کنیم. در بازی با سپاهان گل سالم ما را رد کردند و در بازی با پدیده و استقلال خوزستان هم پنالتی‌مان را نگرفتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یک بار بیان کردم که کاش دکتر روحانی رئیس جمهور کشور از تیم ما تعریف نمی‌کرد. 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار