رئیس اداره منابع طبیعی اندیمشک گفت: 3 هزار اصله نهال به مناسبت هفته درختکاری در این شهرستان توزیع می گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانشیر سراج‌الدین بیان داشت: به مناسبت هفته درختکاری از امروز به مدت 1 هفته 3 هزار اصله نهال از گونه‌های مختلف شامل کنار، کهور، اکالیپتوس و کنی‌کاکتوس در محل اداره منابع طبیعی به صورت رایگان در بین شهروندان این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی اظهار کرد: کاشت نهال در مهدکودک‌های شهرستان اندیمشک با همکاری اداره بهزیستی و اداره محیط زیست و همچنین اهدای نهال به خانواده‌های کودکان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته درختکاری در این شهرستان می باشد.

سراج‌الدین افزود: طی سال گذشته و به مناسبت هفته منابع طبیعی نیز بیش از 2 هزار انواع نهال به صورت رایگان در میان شهروندان این شهرستان توزیع شد.

رئیس اداره منابع طبیعی اندیمشک توسعه و ترویج فرهنگ کاشت نهال و درخت در بین شهروندان را از اهداف این طرح عنوان کرد و اذعان داشت: توزیع نهال در بین شهروندان بهترین فرصت برای ایجاد فرهنگ حفظ منابع طبیعی در بین آحاد مختلف مردم است.

شهرستان اندیمشک با دارا بودن بیش از 80 هزار هکتار جنگل و 300 هزار هکتار مرتع به ویژه در بخش الوار گرمسیری یکی از مناطق مهم استان خوزستان از این حیث به شمار می‌رود.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.