چهاردهمین نمایشگاه مشاغل خانگی ایران و بیست و سومین نمایشگاه فروش بهاره از هفدهم اسفند سال جاری در تبریز آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل ازروابط عمومی نمایشگاه بین المللی تبریز، این نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 در سالن های امیرکبیر، پروین اعتصامی و شهریارمیزبان تولید کنندگان داخلی تا بیست و چهارم اسفند سال جاری است.

در این نمایشگاه، تولید کنندگان کشور از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، اردبیل، گیلان، کرمانشاه، کرمان، همدان ، یزد، خراسان رضوی، کردستان، قم و مازندران در زمینه های خوراک، پوشاک و لوازم خانگی توانمندی های خود را به نمایش می گذارند.

از دیگر زمینه های این نمایشگاه می توان به لوازم بهداشتی و آرایشی، مبلمان، گل های زینتی، آثارهنری و صنایع دستی، اسباب بازی، سوغات محلی و لوازم آشپزخانه اشاره کرد.

دراین نمایشگاه ، قیمت عرضه کالاها از سوی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان مجمع امور صنفی مورد بررسی قرار می گیرد و نرخ های مصوب 15 تا 35 درصد زیر قیمت بازار خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی تبریز با شش سالن سرپوشیده با عناوین ' استاد شهریار' ، 'پروین اعتصامی'، 'امیر کبیر'، ' آذربایجان'، 'سهند' و 'ستارخان' سالانه میزبان حدود 50 نمایشگاه داخلی و بین المللی است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.