رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از صعود تیم‌های استان به مرحله دوم فوتبال جوانان کشور خبر داد.

 
 

سید پرویز موسوی  اظهار کرد: تیم‌های فوتبال آذرخش و فولاد یاسوج به مرحله دوم بازی‌های جوانان کشور که از تاریخ اول اسفندماه جاری برگزار شده بود صعود کردند.

وی افزود: تیم‌های فوتبال آذرخش و فولاد یاسوج در گروه 6 تیمی با رقبای خود رقابت کردند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم‌های یاد شده با تیم‌های پرسپولیس پلدختر، استقلال خوزستان، شهرداری نورآباد و ستارگان شهرکرد هم‌گروه بودند.

موسوی در ادامه افزود: تیم فوتبال آذرخش یاسوج از 5 بازی با 3 برد و دو مساوی و بدون باخت با 10 گل زده و 2 گل خورده و 11 امتیاز و تفاضل گل مثبت 8 در این گروه رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اما تیم فوتبال فولاد یاسوج نیز با 5 بازی و کسب سه برد و یک مساوی و با تنها یک باخت و با 4 گل زده و دو گل خورده و کسب 10 امتیاز به دنبال تیم آذرخش در رده دوم مسابقات جای گرفت و هر دو جواز حضور در مرحله بعد مسابقات جوانان کشور را به دست آوردند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان از نظر استعدادهای فوتبال در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اظهار کرد: اگر مسئولان بیشتر به فکر ورزش باشند و تیم‌های ورزشی را حمایت کنند این جوانان قادر به هنرنمایی در هر رشته‌ای از ورزش در کشور خواهند بود.

این مسئول برای نمونه به بانوان فوتبالیست استان اشاره کرد و گفت: در طول چند سال اخیر تعداد زیادی از بانوان هم استانی به اردوهای تیم ملی فوتبال و فوتسال دعوت شده‌اند که در صورت حمایت بیشتر تعداد بیشتری در تیم‌های ملی حضور خواهند یافت.

موسوی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه در استان حامی مالی و شرکت‌های تولیدی و صنعتی برای حمایت از تیم‌های ورزشی وجود ندارد باید مسئولان این تیم‌ها را حمایت کنند تا ورزش استان از کشور و سایر استان‌ها عقب نماند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.