رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور از عضویت بیش از 700 هزار داوطلب در سازمان جمعیت هلال احمر کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرحناز رافع با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 700 هزار علاقمند در کشور عضو سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر هستند، افزود: هدف و نیت خالصانه این داوطلبان خدمت بی‌منت همراه با رویکرد خداپسندانه است.

وی افزود: علاقمندی که ایرانیان برای حضور و عضویت در سازمان داوطلبان دارند، یک اشتیاق و عشق از نوع خدمت بی‌منت است که می‌تواند زمینه افزایش مهربانی‌ها و هم‌نوع‌ دوستی‌ها را فراهم کند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر به طرح سفرنامه سلامت و امید در قالب کاروان‌های مهر و نشاط با همراهی صدا و سیما و گروه‌های تخصصی پزشکان، خدمات درمانی و پیراپزشکان اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های جنگ شادی، تونل سلامت، ایستگاه سلامت، ‌آموزش و ویزیت رایگان بیماران از جمله این ویژگی‌هاست.

رافع با بیان اینکه هدف اصلی از اجرای این طرح خدمت بی‌منت به هم‌نوع است، افزود: راهی که داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در مسیر خدمت‌رسانی انتخاب کردند، راه خداپسندانه است.

وی ضرورت آموزش بر مبنای استانداردهای جهانی را در حوزه داوطلبان یادآور شد و بیان کرد: ما موفق شدیم در سال‌جاری آموزش بیش از 5 هزار داوطلب را به عنوان یک رویکرد اصلی مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.