رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در ایام نوروز هیچ یک از اورژانس‌ها در بخش دولتی تعطیل نمی‌شود.

جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تمهیدات بیمارستان برای ارائه خدمات در ایام نوروز بیان کرد: در ایام نوروز در بیمارستان‌های دولتی هیچ خدمتی در بخش اورژانس‌ها تعطیل نمی‌شوند و این مراکز به فعالیت‌های عادی خود ادامه می‌دهند. علاوه بر این متخصصین رشته‌های مختلف در این بیمارستان‌ها مقیم هستند. 

وی ادامه داد: روزانه 2 نفر از هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران یکی از بیمارستان‌های مربوطه را کنترل می‌کنند تا در صورت مشاهده مشکل به رفع آن بپردازند. 

جعفریان در مورد فعالیت بیمارستان‌های خصوصی عنوان کرد: در ایام نوروز درمان‌های سرپایی قسمت عمده آن‌ها در بخش خصوصی ارائه می‌شود دچار معضل می‌شود. البته گفتنی است که بخش‌نامه‌ای از سوی وزارت بهداشت آمده است که طبق آن باید درصدی از این بخش در ایام تعطیل فعالیت کند، اما اجرایی شدن آن کمی مشکل است زیرا این مراکز ساز و کار خود را دارند. 

وی تاکید کرد: در بخش دولتی هیچ خدمتی در بخش اورژانس تعطیل نمی‌شود علاوه بر این ارائه خدمات کاهش نمی‌یابند و با تمام ظرفیت در ایام تعطیل کار می‌کنند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده مشکلی در بیمارستان‌های دولتی به سامانه 1490 گزارش دهند تا ضمن انتقال به مسئولین مسئله مربوطه حل شود.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.