معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی از پرداخت 510 میلیارد ریال کمک مردمی برای نیازمندان در استان خبر داد.

عبداله فرج اسلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ارومیه ؛ با اشاره به افزایش 21 درصدی کمک های مردمی در استان گفت: در سالجاری 510 میلیارد ریال کمک مالی از سوی خیرین و نیکوکاران به نیازمندان آذربایجان غربی پرداخت شده است.

وی مساعدتهای مردمی برای مسکن نیازمندان در سطح استان را 14 میلیارد ریال،کمک به تامین جهازیه نوعروسان را 16 میلیارد ریال و میزان مشارکتهای مردمی در امور درمانی نیازمندان را در سالجاری 6 میلیارد ریال اعلام کرد.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به اثرات کمک به فقرا و نیازمندان، اعلام کرد: کمک به فقرا و نیازمندان سبب کاهش فاصله طبقاتی و فقر در جامعه شده و زمینه‌ای فراهم می‌آورد تا تمام افراد جامعه با آرامش زندگی کنند.

فرج اسلام در ادامه از افزایش میزان پرداخت صدقات در استان خبر داد و افزود: امسال میزان پرداخت صدقه در استان 52 میلیارد ریال بود که این میزان صدقه از طریق صندوق‌های صدقه در اماکن عمومی و خصوصی جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.