قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بر ساخت مستند از زندگی نامه شهدای جنگ تحمیلی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا غروی در دومین یادواره شهدای صنعت گاز خراسان رضوی افزود: برگزاری یادواره ها و کنگره ها در تجلیل از مقام شامخ شهیدان هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای اعتلای نام بلند شهدا و تکرار ایثارگری و جانفشانی های این عزیزان در طول هشت سال جنگ تحمیلی است که باید چراغ راه و الگوی آینده رفتار همه انسان ها قرار بگیرد.
وی گفت: زمانی ما می توانیم مقام شهدای والامقام را گرامی بداریم که راه آنها را الگوی رفتاری خود قرار دهیم و با توجه به اینکه شهدا امروز در جمع ما نیستند اما اهداف آنها باید سرمشق زندگی ما قرار بگیرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه شهدا با اهدای خون خود، دینشان را به انقلاب اسلامی ادا کردند افزود: ما باید به یادواره ها و کنگره های شهدا محتوا بدهیم و این ظرفیت وجود دارد تا زندگی نامه شهدا به صورت مستند در جامعه ساخته شود تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان جامعه منتقل کنیم.
غروی با اشاره به تجهیز کشور عراق به انواع سلاح های جنگی و حمایت کشورهای استکباری از آن در زمان جنگ افزود: تنها ایثار و فداکاری شهدا ثمره ایستادگی در مقابل کشور عراق شد و امروزه باید با برگزاری یادواره ها این فرهنگ را در جامعه نشر دهیم.

انتهای پیام//

برچسب ها: ایثار ، شهادت ، شهدا ، مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.