نیروهای آتش‎نشانی گرگان در چهارشنبه آخر سال آماده‌باش هستند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری از بروز حوادث این سازمان اقدامات فرهنگی و اطلاع‎رسانی را از مدت‎ها قبل در دستور کار خود قرار داده است.

مهدی قره‎قاشی افزود: هرچند این اقدامات در طول سال در خصوص حوادث مختلف اجرا می‎شود و شهروندان در حوزه‎های گوناگون از این آموزش‎ها استفاده می‎کنند، اما به دلیل اهمیت چهارشنبه آخر سال، این آموزش‎ها در این ایام چند برابر می‎شود.

وی گفت: کارشناسان و کارکنان این سازمان با حضور در مدارس، دانشگاه‎ها، مجموعه‎های فرهنگی و آموزشی، ادارات و دستگاه‎های مختلف به صورت جدی این آموزش‎ها را به شهروندان ارائه می‎کنند.

قره‎قاشی گفت: نقش خانواده‎ها در این بخش بسیار مهم و اساسی است و تاکید ما بر این است که برای پیشگیری از بروز سوانح و حوادث چهارشنبه آخر سال، خانواده‎ها نظارت بیشتری را در این ایام بر عملکرد فرزندان خود داشته باشند.

قره‎قاشی تاکید کرد: برای روز چهارشنبه آخر سال نیز شهرداری گرگان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان مکان‎هایی را در سطح شهر گرگان در نظر گرفته تا شهروندان در ایمنی و نظارت کامل به انجام مراسم این شب بپردازند.


انتهای پیام //
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.