تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات دسته یک فوتبال کشور در اندیشه پیروزی مقابل نساجی مازندران است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ در هفته 29 لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور تیم فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت 15 روز دوشنبه هفدهم اسفندماه در ورزشگاه حافظیه رو در روی میهمان خود نساجی مازندران قرار می گیرد .  
شاگردان علی اصغر کلانتری در تیم فجر در 6 دیدار گذشته خود متحمل 4 شکست و 2 تساوی شده اند و با 45 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارند و برای فرار از این شرایط بحرانی نیازمند کسب هر 3 امتیاز این دیدار هستند .  
نساجی مازندران هم با 39 امتیاز جایگاه نهم را در اختیار دارد .  
کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص این دیدار گفت : پس از نتایج نامطلوب چند بازی گذشته توانسته ایم بازیکنان را از لحاظ روحی به شرایط مطلوبی برای بازی با نساجی برگردانیم و با برد این دیدار ، باز هم به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باز خواهیم گشت .
سرمربی فجر همچنین افزود: تیم فجر مشکلات زیادی از جمله بحث مالی دارد که بارها به آن اشاره کرده ام و دیگر قصد بازگویی آن را ندارم فقط می توانم بگویم با توجه به این مسائل فکر نمی کنم هیچ مربی پوست کلفت تر از من در ایران باشد که با این شرایط به کار ادامه دهد اما مطمئن باشید من 10 بازی باقیمانده را هم ادامه می دهم تا حداقل با کسب عنوان سوم، فجر را لیگ برتری کنیم .
قضاوت دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و نساجی مازندران را جواد شرفی و کمک هایش صابر مطلق و جعفر مهاجر بر عهده دارند .  
تیم فجر در بازی دور رفت با 2 گل میلاد صارمی نساجی مازندران را شکست داد .
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار