معاون امور پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: یک خیر مشهدی هزینه سفر 650 دانش آموز کشور را برای سفر زیارتی به کربلای معلی تامین کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی منصوریان با بیان اینکه برای اجرای طرح زیارت اولی ها امسال برای نخستین بار 12 هزاردانش آموز از کل کشور به مشهدالرضا(ع) سفر کردند، افزود: همچنین در قالب طرح دوره اردوی منتظران مهدی از پارسال 650 دانش آموز کشور برای نخستین بار به قم سفر کردند.

وی گفت: برای دومین مرحله اجرای طرح زیارت اولی به استان قم ،کلیه 650 دانش آموز در قالب دومین دوره این طرح از سوی خیر مشهدی به کربلای معلا سفر می کنند.

معاون امور پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی افزود: کلیه دانش آموزان به صورت متمرکز و همزمان به سفر زیارتی در کربلا سفر می کنند که مقدمات سفر در حال آماده سازی است و هزینه سفر هر دانش آموز 15 میلیون ریال می شود.

منصوریان تصریح کرد: از مجموع یک، پنجم دانش آموزانی که به کربلا سفر می کنند تعداد 130 نفر آنها از دانش آموزان خراسان رضوی می باشند و بقیه از چهار استان کرمان، سمنان،هرمزگان و گلستان هستند.

//انتهای پیام


برچسب ها: دانش آموز ، کربلا ، خیر ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.