ورودی های شهرستان های فارس با سفره های هفت سین تزئین می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در جلسه ای که امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس و نمایندگان اداره ها و نهاد های مربوط به ایام نوروز در شیراز برگزار شد هر کدام از نهاد ها به ارائه برنامه های نوروزی خود پرداختند .  
در این جلسه اعلام شد: در ورودی های همه شهرستان های فارس سفره هفت سین برپا می شود و به مسافران و زائران نوروزی هدیه داده می شود.
 در شیراز هم مراسم تحویل سال همزمان در حرم مطهر احمدبن موسی، آرامگاه حافظ و همه  مکان های گردشگری و فرهنگی شیراز برگزار می شود.
  همچنین بر اساس اعلام اعضای جلسه، 29 گروه بر تمام فعالیت های تاسیسات گردشگری ، مهمان پذیرها ، دفاتر خدماتی و گردشگری ، مجتمع های گردشگری، هتل ها، رستوران ها و سفره خانه ها در شهرستانهای فارس نظارت و بازرسی می کنند.
علاوه بر این مقرر شد با هدف تکریم مسافران نوروزی و تکریم ارباب رجوع  بانک های دولتی در تعطیلات نوروز در 29 شهرستان فارس در روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 12 به گردشگران خدمات ارائه دهند .
بر این اساس اعلام شد در صورت جاماندن کارت ها در محل های خودپرداز در همان شعبه کارت جدید برای افراد صادر می شود و نیازی به بازگشت مسافران به شهرستان محل زندگی شان برای صدور کارت نیست .  
همچنین راه اندازی 20 جایگاه نوروزی ویژه پلیس در شهرستان شیراز برای ارائه خدمات راهنمایی و امنیتی  و راه اندازی قرار گاه نوروزی در ورودی شیراز با اهدا گل به مسافران قانون مدار از دیگر برنامه های نوروزی در استان فارس اعلام شد .
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار