هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی به صحبت های محسن بنگر و پرتاب نارنجک واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،،سینا عشوری پس از پایان دیدار تراکتور و پرسپولیس گفت: ما برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودیم اما تک امتیاز نیز مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با این هواداران ارزش دارد.

وی درباره درگیری ‌اش با محسن بنگر بیان کرد: به هیچ وجه از این درگیری پشیمان نیستم چون بنگر عصبانی است. ایران‌پوریان را مانند برادرم دوست دارم. درست نیست به خاطر فوتبال پای یک نفر را بشکنیم و شش ماه او را خانه‌نشین کرده و در نهایت با یک عذرخواهی موضوع را پایان دهیم.

عشوری درباره اینکه بنگر گفته سینا 10 سال از من کوچک تر است،اظهار کرد: اگر بنگر چنین حرفی را زده دستش درد نکند اما جوابش را نمی‌دهم.من نمی‌خواستم بی‌ادبی کنم.برای مدافع پرسپولیس واقعاً‌ متأسفم. من احترام کوچکتر و بزرگتری را نگه می‌دارم به شرطی که بزرگتر بزرگی کند نه اینکه هواداران را جوگیر کند به آن ها جو دهد.پس از آن ادعا کند من غیرتی هستم، این سیاه‌نمایی است. من از محمد ایرانپوریان حمایت کردم، محسن بنگر هم فکری به حال خودش کند.

بازیکن تراکتورسازی درباره پرتاب نارنجک گفت: فرق هواداران ما و پرسپولیس در همین فرهنگ هواداران است .هواداران ما این کار را نکردند اما تیم‌های دیگر این کار را انجام دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار