معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مسابقات دو ومیدانی ویژه دانش آموزان پسر متوسطه دوره اول این استان برگزار و نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ ماشاء الله میرزا حسینی افزود: مسابقات دو ومیدانی ویژه دانش آموزان پسر متوسطه دوره اول استان با حضور 12 تیم در 14 ماده دو ومیدانی در مجموعه ورزشی امام علی (ع) کرمان برگزار شد.

میرزا حسینی شناسایی و هدایت استعداد ها بالقوه ورزشی دانش آموزان، ایجاد رقابت ورزشی سالم در مدارس، ترویج ورزش در بین دانش آموزان و انتخاب نفرات برتر مسابقات دو ومیدانی برای شرکت در مسابقات کشوری را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد.

وی خاطر نشان کرد : دانش آموزان علیرضا اسد آبادی از بم ، محمد رضا خالصی از عنبر آباد و علی فخر آبادی از سیرجان به ترتیب رتبه های اول تا سوم دو 100 متر را از آن خود کردند.

میرزا حسینی تصریح کرد: مصیب پورزاد دانش آموز جیرفتی رتبه اول دو 200 متر را به دست آورد و طاها ادهمی از آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان و محمد طاها مددی زاده از سیرجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی یاد آور شد: دانش آموزان کیان جمالی از آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان، سلیمان راهی از ریگان و امیر اماندادی از بم به ترتیب به مقام های اول، دوم و سوم دو 400 متر دست یافتند.

میرزا حسینی گفت : علیرضا طغرلی از بافت ، اکبر نرماشیری از ریگان ومحسن نادی زاده از بم در دو 800 متر به ترتیب نایب قهرمان و سوم شدند.

میرزا حسینی افزود : دانش آموزان طاهر بلوچ از آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان، محمد جواد جبالبارزی از عنبرآباد و داریوش شیخی از جیرفت به ترتیب مقام های اول تا سوم دو هزار و 500 متر را از آن خود کردند.

وی از کسب مقام های قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی دو 3 هزار متر توسط دانش آموزان علی علیرضایی از بافت، مهدی غریب زاده از سیرجان و داریوش شیخی از جیرفت خبرداد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد : بنیامین حصیبی دانش آموز آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان به مقام قهرمانی ماده 110 با مانع دست یافت و محمد امین کمالی از جیرفت و پوریا زید آبادی از سیرجان در این ماده نایب قهرمان و سوم شدند.

میرزا حسینی خاطر نشان کرد: محمد رضا خالصی از عنبر آباد، مصیب پورزاد از جیرفت و امیر حسین سبزعلی پور از سیرجان به ترتیب مام های اول، دوم و سوم ماده پرش طول را از ان خود کردند.

وی از کسب رتبه های اول تا سوم ماده پرش سه گام به ترتیب توسط علی باقری از آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان، بنیامین حصیبی از آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان و محمد طاها مددی زاده از سیرجان خبر داد.

میرزا حسینی با اشاره به قهرمانی محمد امین کمالی دانش آموز جیرفتی در پرش ارتفاع، تصریح کرد: دانش آموزان پوریا زید آبادی و علیرضا بنی اسدی به ترتیب نایب قهرمان و سوم این ماده را کسب کردند.

وی یادآور شد: : در ماده پرتاب دیسک علیرضا شهداد نژاد از جیرفت قهرمان شد و یاسر باقری از ریگان ومحمد رضا امجزی از عنبر آباد به ترتیب به مقام های دوم و سوم این ماده دست یافتند.

میرزا حسینی گفت: محمد محسن رئیسی از جیرفت، یاسر باقری از ریگان ومحمد رضا امجزی از عنبر آباد به ترتیب به مقام های اول تا سوم پرتاب وزنه دست یافتند.

وی افزود : دانش آموزان ، آموزش و پرورش ناحیه دو، جیرفت و بم به ترتیب مقام های اول تا سوم دو امدادی را از آن خود کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: درمجموع تیم دو ومیدانی دانش آموزان جیرفت قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم های آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان و ریگان به ترتیب نایب قهرمان و سوم شدند.

گفتنی است: با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از دانش آموزان حائز مقام های اول تا سوم مسابقات دو ومیدانی ویژه دانش آموزان پسر متوسطه دوره اول استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تفرات ، برتر ، دومیدانی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار