معاون برنامه‌ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: برای پیش‌برد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و گشایش هر چه بیشتر در توسعه‌ منطقه، با شرکت‌های سافیج فرانسه، سانیدوهیدرو چین و الینکور اکراین تفاهم‌نامه‌های همکاری منعقد کردیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهروز پورمهر در جلسه‌ کارگروه استانی ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: این اقدامات در جهت ایجاد شبکه‌های آبیاری صورت گرفته که امیدواریم نتایج مطلوبی را به دنبال داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه طی سال جاری، برنامه‌های آب منطقه‌ای بر اساس اقتصاد مقاومتی اعلام شده است که در این راستا تاکنون اقدامات مطلوبی را به انجام رساندیم، افزود: بیشترین توجه‌مان به بخش تولید است که این مهم یکی از شاخصه‌های مهم اقتصاد مقاومتی به شمار می‌آید.

معاون برنامه‌ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تامین منابع مالی را از دیگر برنامه‌های حائز اهمیت شرکت آب منطقه‌ای عنوان کرد و گفت: با راه‌اندازی بانک توسعه‌ اسلامی تلاش داریم تا فعالیت‌های بی‌نظیری را در راستای اقتصاد مقاومتی به عمل آوریم.

پورمهر مدیریت منابع آب را یکی از اقدامات برجسته‌ این شرکت برشمرد و گفت: احداث 26 سد در سطح استان را مورد مطالعه قرار داده‌ایم تا پس از نتایج حاصله بتوانیم در نگهداشت و مصرف آب بیش از پیش مطلوب عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به پساب‌های شهری از دیگر نکات مورد توجه شرکت آب منطقه‌ای است، تصریح کرد: با مدیریت دقیق می‌توانیم این پساب‌ها را به نحو احسن در کشاورزی و صنعت به کار گیریم.

معاون برنامه‌ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه‌ای اردبیل انسداد چاه‌های غیرمجاز را در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار موثر دانست و افزود: از طریق فرهنگ‌سازی و ارائه‌ آموزش‌های لازم به افراد جامعه می‌توان شاهد بهبودی و جلوگیری از اضافه برداشت چا‌ه‌ها بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.