در حالیکه یک هفته مانده به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج این نهاد با حواشی و اعتراضات ورزشکارانش روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،با نزدیک شدن مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج این فدراسیون با حواشی متعددی روبرو شده است از اعتراض شطرنج باز به حذف از تیم ملی گرفته تا نامه اعتراض آمیز به وزارت ورزش.
 
مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج هفته آینده در تاریخ 24 اسفند برگزار می شود، براین اساس فدراسیون نمایندگان ورزشکاران و مربیان را برای حضور در انتخابات مشخص کرده است اما انتشار این اسامی سبب اعتراض شطرنج بازان دیگر شده است.
 
پویا ایدنی استاد بزرگ شطرنج ایران که سال گذشته عضو مجمع انتخاباتی فدراسیون بود، اکنون به لیست افراد منتخب برای حضور در مجمع اعتراض کرده است و نامه ای در خصوص عدم حضورش در مجمع انتخاباتی به وزارت ورزش داده است تا علت حذف نام او از مجمع انتخاباتی بررسی شد.
 
پویا ایدنی نفر اول شطرنج ایران است و مقام های متعددی در مسابقات جهانی و آسیایی کسب کرده است.
 
روز گذشته نیز آرین غلامی شطرنج باز مطرح ایرانی به تصمیم کمیته فنی در انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا اعتراض کرد و به دلیل حذف نامش از لیست تیم ملی مقابل فدراسیون شطرنج تحصن نمود که این اقدام وی واکنش دیگر شطرنج باز را به همراه داشت و مسعود مصدر پور به نفع آرین غلامی از حضور در تیم ملی انصراف داد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: شطرنج ، فدراسیون ، ایدنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار