رئیس حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: جلسه کمیته هماهنگی بیمه بیکاری استان با حضور مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛اجاقلو ابا اشاره به تشکیل بیست و چهار جلسه کمیته هماهمگی بیمه بیکاری در استان از وجود تعامل و همکاری فی مابین ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی استان خبر داد.

وی افزود : همکاران تامین اجتماعی استان در رسیدن به اهداف مشترک در چارچوب قانون بیمه بیکاری و آئین نامه اجرایی با هم همکاری می کنند.

رئیس حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه متقاضیان بیمه بیکاری که به دلیل اخراج از کار بیکار می شوند می بایستی ظرف مدت 30 روز بیکاری خود را به واحد تعاون، کار و رفاه اجتماعی محل اعلام نمایند

اجاقلو گفت: در صورتی که ظرف این مدت بیکاری خود را اعلام ننمایند تا سه ماه از تاریخ وقوع بیکاری می توانند بیکاری خود را به واحد تعاون، کار و رفاه اجتماعی محل اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: در این صورت درخواست متقاضی در هیات حل اختلاف مطرح و چنانچه متقاضی عذر موجه داشته باشد با تایید هیات حل اختلاف و داشتن سایر شرایط مندرج و قانونی بیمه بیکاری و آئین نامه اجرایی آن از قرار بیمه بیکاری استفاده خواهند کرد.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: بیمه ، بیکاری ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.