احمد پور فلاح، رئیس اتاق بازرگانی ایران- ایتالیا، برنده جایزه بین المللی سال 2016 لئوناردو ایتالیا شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از روزنامه ایتالیایی ایل سوله ونتی کوآترو اوره، "احمد پورفلاح،" کارفرمای ایرانی و نیز رئیس اتاق بازرگانی ایران- ایتالیا، برای توسعه و بهبود روابط فرهنگی و اقتصادی میان ایران و ایتالیا، برنده جایزه بین المللی لئوناردو در سال 2016  میلادی شد.

این روزنامه نوشت، در مراسم اهدای جایزه، علاوه بر" سرجو ماتارلا،" رئیس جمهور ایتالیا، خانم "فدریکا گوایدی،" وزیر توسعه اقتصادی، "جورجو اسکواینتسی،" رئیس کنفدراسیون صنعت ایتالیا و خانم "لوئیزا تودینی،" رئیس کمیته جایزه لئوناردو، حضور داشتند.   

کمیته لئوناردو، کمیته کیفیت ایتالیا است که در سال 1993 میلادی و با پیشنهاد مشترک تعدادی از سناتورها،‌ مسئولان کنفدراسیون صنعت، موسسه ملی تجارت خارجی و یک گروه از کارفرماها در ایتالیا و با هدف ترغیب و تبیین کیفیت کالاهای ایتالیا در دنیا، تشکیل شد.

نام لئوناردو نیز با هدف ایجاد ارتباط میان هنر، علم و فن آوری انتخاب شد.

کمیته لئوناردو هر سال به یک شخصیت ایتالیایی یا خارجی که به شیوه معنا داری در تبیین و ترویج چهره ایتالیا در دنیا تلاش کرده باشد، جایزه لئوناردو را اهدا ‌می کند. این جایزه، هر ساله با دستان رئیس جمهور ایتالیا و در محل ساختمان ریاست جمهوری، به برندگان اهدا‌ می‌شود.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار