نیروهای جنبش انصار الله یمن حمله مزدوران منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن با کمک جنگنده‌های متجاوزان سعودی به منطقه نهم را ناکام گذاشته و شمار زیادی از آنها را کشته یا زخمی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روسیا الیوم ، منابع یمنی از درگیری نیروهای گروه الحوثی (جنبش انصار الله یمن) و طرفداران منصور هادی در استان البیضاء این کشور خبردادند.

در این درگیری‌ها 20 نیروی وابسته به گروه الحوثی و 4 شبه نظامی طرفدار منصور هادی کشته شدند.

از سوی دیگر درگیری‌ها میان گروه الحوثی و طرفداران منصور هادی در استان مارب و منطقه نهم در شرق صنعا همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که نیروهای حوثی حمله نیروهای طرفدار منصور هادی را در شرق استان الجوف ناکام گذاشتند. در این حمله شمار زیادی از طرفداران منصور هادی کشته و زخمی شدند.

عبد العزیز الهیاجم گزارشگر روسیا الیوم گفت: نیروهای وابسته به منصور هادی با کمک جنگنده‌های ائتلاف عربی با محوریت عربستان سعودی حمله گسترده‌ای را به منطقه نهم در اطراف صنعا انجام دادند. گروه انصار الله خبرهای منتشر شده درباره پیشروی نیروهای منصور هادی به سمت صنعا را تکذیب کرده است.

سلیمان الغولی از اعضای برجسته جنبش انصار الله در این باره گفت: واقعیت این است که پیشروی نیروهای منصور هادی به سمت صنعا نادرست است. آنها در طول سال گذشته همواره چنین ادعاهایی را مطرح کرده‌اند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
امام زمانمان انشالله به زودی ظهور کنه و اگه خدا لایق بداند یاریش بشتابیم امین یا ربالعالمین
آخرین اخبار