با ارزش ترين نعمت امروز ايران اسلامي، وجود بابركت رهبري حكيم و دلسوز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ همزمان با سفر رييس جمهور و جمعي از هيات وزيران به استان يزد، نماينده ويژه رييس جمهور و وزير اطلاعات با حضور در مصلي شهر تفت، در جمع مردم شريف اين شهرستان به ايراد سخنراني پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمين دكتر سيد محمود علوي وزير اطلاعات با اشاره به سفر رياست جمهور و هيات دولت به استان يزد، از حضور در جمع مردم استان به ويژه مردم شهرستان تفت ابراز خرسندي كرد و افزود: اميدوارم اكنون كه به عنوان نماينده دولت در جمع شما عزيزان حضور يافته ام بتوانم با توجه به مسائل و مشكلات تفت كه از سوي مسئولان شهرستان عنوان شد براي پيگيري و حل اين مسائل نماينده خوبي براي مردم شريف اين شهرستان در هيات دولت باشم.

امروز به لطف خدا پيوند تنگاتنگ ميان مردم و رهبري، كشور در شرايط وحدت و همبستگي بي نظيري است كه اين وحدت و انسجام ملي، خود نعمت ديگري است كه از بركت وجود رهبري، منبعث شده است.

دكترعلوي با تاكيد بر اهميت پرهيز از اختلافات و تفرقه ادامه داد: رابطه بين مسلمانان بايد برپايه برادري و مهر و محبت باشد و اسلام عزيز ما را به سمت بخشش و دوستي و گذشت راهنمايي كرده و هدايت مي كند.

وزير اطلاعات با بيان اين كه شكر نعمت وحدت حفاظت و پاسداري از آن است ادامه داد: مسائلي همچون انتخابات بايد بركات خودش را به جامعه برساند و آفات آن كه مي تواند دو دستگي و نفرقه باشد بايد كنترل شود و همه به سمت حفظ وحدت ملي حركت كنيم.

وي با اشاره به رهنمود هاي حكيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) در خصوص جذب حداكثري ادامه داد: وجود جريانات و سلايق مختلف در جامعه آزاد و با نشاط طبيعي است اما همگي بايد در چارچوب ولايت قرار گرفته و وحدت جامعه در سايه مصالح ملي حفظ شود.

دكترعلوي با اشاره به خط مشي دولت براي كاهش اختلافات ميان جريانات مختلف ادامه داد: دولت همه تلاش خود را براي تقويت روحيه وحدت و همبستگي ملي به كار گرفته است و در اين مسير گام نهاده است.

وزير اطلاعات با بيان اين كه وجود اختلاف ابهت و صلابت جامعه اسلامي را از بين خواهد برد عنوان كرد: حل اختلافات و كدورت ها يكي از راهبردهاي دولت است .
دكتر علوي با بيان اينكه دولت خود را متعلق به همه مردم و همه جناح ها مي داند: ما ضمن اينكه به خطوط قرمزها ملتزم هستيم اما در عين حال تقويت انسجام ملي را با كاهش تكدرات وظيفه خود مي داند و خوشبختانه در اين مدت گام هاي بلندي بر داشته شده است.
وي با بيان اين كه زماني كه دولت يازدهم كار خود را شروع كرد شاهد اعتراض اقشار مختلف به دليل برخي مسائل و مشكلات اقتصادي بوديد ادامه داد: خوشبختانه امروز با تلاش بي وقفه دولت همه مشكلات در مسير حل شدن قرار گرفته است و امورات در مسير قانوني در جريان است.

وزير اطلاعات با اشاره به حضور حماسي مردم در انتخابات 7 اسفندماه گفت: خوشبختانه در اين انتخابات شاهد التهاب و تشويشي نبوديم و اين اتفاقي ارزشمند است كه بايد حافظ آن باشيم.

وي ابراز اميدواري كرد خداوند متعال نعمت هاي خود را بر مردم شريف ايران اسلامي بيافزايد .انتهای پیام/ص
برچسب ها: یزد ، رئیس جمهور ، تفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار