از 2 طرح راه و شهرسازی در روستای باغچه بخش احمدآباد و جاده ساحل برج – قدمگاه در نیشابور بهره برداری شد.

بهره برداری از 2 طرح راه و شهرسازی در خراسان رضویبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی؛ مسئول نمايندگی راه و شهرسازی احمدآباد گفت: با توجه به ترانزيتي بودن محور قديم سنگ بست- نيشابور، 2 كيلومتر از راه روستای باغچه در مسير ترانزيتی به شهرستان های سرخس و فريمان قرار دارد كه با تأمين اعتبارات لازم روكش آسفالت آن انجام شده است.

حسین خيرخواه با بيان اينكه با اتمام اين پروژه بيش از 40 خانوار روستايي از راه مناسب و آسفالت شده بهره‌مند می شوند، افزود: با پايان عمليات روكش آسفالت این محور وسايل نقيله ترانزيتی با سهولت و ايمنی كافی از اين محور عبور می كنند.

همچنین رئيس اداره راه و شهرسازی نيشابور گفت: عمليات روكش آسفالت جاده ساحل برج- قدمگاه به طول 2 كيلومتر اجرا شده که اين عمليات به عرض 6 متر بوده و ضخامت آن 3 سانتی متر است.

عباسعلی مرادی با بيان اينكه عمليات راهداری این محور با آسفالت گرم و از نوع توپكا اجرا شده است، افزود: جاده ساحل برج به قدمگاه از اهميت بالايی برخوردار بوده و علاوه بر اينكه موجب ارتباط چندين روستا با يكديگر شده، از لحاظ اقتصادی نيز برای كشاورزان و دامداران منطقه حائز اهميت است.

انتهای پیام//


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.